22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    rrddbb

gps navigatie skobbler.

Hallo,

ik heb gps navigatie (skobbler) geïnstalleerd, om offline een navigatie te hebben. Wij wonen tegen Belgie aan en daarom is offline wel fijn.
    Ik heb landen gekocht en ook belgie en ook gedownload. Het eerste probleem was al dat ik offline geen adres kon ingeven, en toen ik in belgie was gaf die aan geen server, en kon ik hem op online zetten, wat niet de bedoeling is, weet iemand wat ik fout doe, het moet toch echt een navigatie zijn voor offline.

Groetjes Ria.

Moderator
    Pete.Z

Als je de app offline wilt gebruiken, moet je eerst de betreffende kaarten downloaden, heb je dat gedaan?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb landen gekocht en ook belgie en ook gedownload

Bijdrager
    KarelWillem

Moet je dat offline ingeven van adressen niet ook specifiek aankopen in de app?

Dat staat dus verder los van de aanschaf van één of meerdere kaarten denk ik.

Bijdrager
    rrddbb

Hallo,

Binnen de app uitbreidbaar, maar ik kan dat niet vinden, volgens mij bedoelen ze daarmee landen kopen en downloaden, en dat heb ik gedaan.

Groetjes Ria.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, dat bedoelen ze duidelijk niet,.

Je kunt kaarten kopen. Maar je kunt ook ‘functies’ bijkopen.

Bijdrager
    rrddbb

Functies bij kopen zie ik nergens staan, maar ik heb nu niet bij navigeren maar bij functies adres in kunnen voeren en dat lukte wel, dus morgen uitproberen,

Dank je wel.

Groetjes Ria.

Bijdrager
    GoeieDag

Toevallig van de week ook met dit ‘turn by turn’ navigatie programma te maken gehad, en mijn idee is dat het oplichters zijn. Open source kaarten gebruiken en dan ook nog online route-planning laten gebruiken…

Bijdrager
    JJmac

Gebruik al jaren Skobbler en het werkt perfect.
    Ik kan mij herinneren dat ik de app heb gekocht en daarbij kun je landen bij kopen.
    Je kunt zien welke landen je hebt gekocht.

Bijdrager
    KarelWillem

We vervallen in herhalingen.:)

rrddbb op 15 december 2013

Ik heb landen gekocht en ook belgie en ook gedownload…

Bijdrager
    rrddbb

Ja ik heb ook landen gekocht, maar kan als ik b.v.
    een adres van België wil invoeren, bij navigeren, lukt dat niet. Nu moet ik nog uitproberen bij adres zoeken, in functies, of dat wel lukt.

Groetjes Ria.

Bijdrager
    KarelWillem

Only those house numbers that are listed there can be found and used by our app…

Ofwel… de huisnummers die geregistreerd zijn in de open-source kaarten komen offline tevoorschijn. De andere niet.

Daarvoor zul je online moeten zijn. Niets aan te doen. En inherent aan de kaarten die ze gebruiken.

Bijdrager
    rrddbb

Dank je wel, nu snap ik het.

Groetjes Ria.

Bijdrager
    wverveer

Ben al een tijdje aan het zoeken naar een goede offline navigatie…en deze komt iedere keer terug…wel of geen flitsers is mij echter niet duidelijk, weet iemand of dat dit zo is? Ook in offline modus, ik ga het voornamelijk voor Duitsland gebruiken…

Grt

Bijdrager
    KarelWillem

Waarschuwing voor flitsers is in Duitsland keihard verboden.

Of wil je juist daarom weten of het er in zit?

Bijdrager
    wverveer

ja, het schijnt ook verboden te zijn in frankrijk….maar ze gaan mijn telefoon toch zeker niet checken?
    wellicht dat ze daarom zo onduidelijk zijn in de omschrijving…

qua geld is die skobbler het beste??

ik heb nu die navigon, gratis bij tmobile…maar de europa kaart is 30 euro en verkeer ook iets van 8…bevalt mij ook best…
    skobbler is dus een stuk voordeliger….

alleen als ik toch voor iets nieuws ga…zou ik graag die verkeers/flits informatie willen..

Bijdrager
    Targaryen

Zo’n verklikker is in veel landen verboden hoor. Als je gepakt wordt ben je meteen het tienvoud kwijt dan wat je wil uitgeven aan je GPS-systeem.

Bijdrager
    wverveer

zo bruut??

als ik toch aangehouden wordt..heb ik die app toch heel snel uitstaan….?

Bijdrager
    Targaryen

Bruut? Ik kan alleen maar zeggen: “Een gewaarschuwd man, is er twee waard.” Succes!

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, uit- of niet uit is niet waarop je gepakt wordt.
    Ze zijn niet helemaal dom, en kennen de meeste apps.
    ‘Bij je hebben’ is voldoende voor een boete.

‘Snel compleet verwijderen’ bij aanhouden zou misschien nog kunnen.:)

Moet je daarna wel verder zonder navigatie.

Bijdrager
    wverveer

is toch wel bizar…

het zit toch ook in die skobbler? en die wordt toch ook wereldwijd veel gebruikt…
    er zijn toch tientallen apps die het kunnen..

of zijn alle apps zoals navigon / waze / navfree / segic illegale app’s in duitsland..en als je ze op je phone hebt, ben je zuur?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee. Je kunt namelijk in vrijwel alle apps dit als in-app aankoop installeren.

Of niet installeren. Wat dus de betere keus is als je de grens wel eens over gaat.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.