12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Moderator
    Raymon Mens

Gouden iPad voor de gouden tip

Niets voor de voorpagina. Maar wel hier. Ramkraken zijn natuurlijk vreselijk voor ondernemers. Maar dit is wel creatief bedacht om er maar het beste van te maken.

Klanten worden steeds creatiever in hun pogingen om onze populaire iCentre formule verder te verbeteren. Begin deze week besloot een klant een drive-in te maken van ons filiaal in Zeist. Helaas kreeg de beste man geen vergunning en moest het initiatief door tussenkomst van de politie worden onderbroken.

Later deze week vond een andere klant, die graag anoniem wil blijven, dat het filiaal in Bussum in de avonduren best kon dienen als parking. De klant vertelt: “In de avonduren wordt de ruimte toch niet gebruikt en we hebben hier altijd parkeerproblemen. Zo kwam ik op het idee om de winkelruimte als parkeerplaats te gebruiken. Toen ik vervolgens met een paar gratis showroom modellen thuis kwam vond mijn vrouw het ook een goed idee. Dus wie weet kan iCentre al haar filialen ‘s avond op deze manier openstellen”.

Als iCentre waarderen we elk initiatief van onze klanten, maar we hebben wel twijfels over de haalbaarheid op het gebied van kosten en baten. Daarom komen we graag in contact met deze klanten om de potentie van hun initiatieven te bespreken.

Omdat dit soort initiatieven al vaker door consumenten bij diverse filialen ondernomen zijn, hebben wij besloten om een gouden iPad uit te reiken voor de gouden tip die leidt tot het in contact treden met de initiatiefnemers in Zeist en Bussum. Want initiatief moet worden beloond maar het is zonde als consumenten het wiel telkens opnieuw gaan uitvinden.

Inmiddels hebben we de nodige maatregelen genomen om herhaling van deze eerder gefaalde acties te voorkomen en is deze pagina ingericht waar jij je gouden tip achter kunt laten. We hopen daarmee snel de gouden iPad uit te kunnen reiken.

Als extra tip aan onze nachtelijke klanten willen we nog meegeven dat als ze een sleeve of overige accessoires bij de meegenomen spullen nodig hebben, alle onze vestigingen gewoon open blijven en dat veel accessoires deze week voor speciale ram(kraak)-prijzen de deur uit gaan.

>> http://www.icentre.nl/goudentip

Boeven vangen met iCentre dus. Het zou helpen als ze camerabeelden vrij zouden geven ofzo…

Geblokkeerd
    Anoniem

SPAM!

Bijdrager
    hansman

Usain, ga een vak leren of zoek een leuke hobby. Dit gelul van jou hebben we hier niet nodig.

Bijdrager
    Noest

Ben het geheel met Usain eens. Het wordt hier een spreekbuis voor iCentre. Erg jammer.

Het was al een tijd zo op de voorpagina, maar dringt nu ook het forum binnen.

Verder zijn er voldoende lounge-topics waar dit bericht in geplaatst had kunnen worden. Maar natuurlijk moest iCentre hier via de redactie komen spammen.

Bijdrager
    hansman

Er zit ook erg veel Apple reclame in OMT:)

Inactief
    Anoniem

Uit de huisregels:

Vraag en aanbod
    OMT is geen verkoop- of vraag- en aanbodsite. Het volgende is niet toegestaan:

Te koop vragen of aanbieden van goederen of diensten
    Ruilhandel of andere initiatieven waarbij een wederprestatie aangeboden of verlangd wordt
    Oproepen om aan onderzoeken mee te werken, enquêtes in te vullen, in wedstrijden te stemmen, petities te ondertekenen of aan acties voor een goed doel mee te doen

:evil:

Bijdrager
    hansman

Niets of bovenstaand is door iCentre gedaan…..

Inactief
    Anoniem

Ach, je kunt het breed uitleggen, met of zonder korreltje zout:

Ruilhandel of andere initiatieven waarbij een wederprestatie aangeboden of verlangd wordt

of

Oproepen om aan onderzoeken mee te werken

:)

Geblokkeerd
    Anoniem

Zoek mijn Demomodel stond niet aan? Niet eens een heel gek idee..

Bijdrager
    Obi

Ik vind dit niet leuk voor icentre, maar ik ben het met Usain eens
    dat dit een soort verkapte spam is. En zeker als ik het uitzet tegen de hypocriete
    reactie van het OMT tegen ‘commerciële’ posts van gewone leden.
    Laatst vroeg iemand bv informatie over wat oude macs nog waard kunnen zijn, en meteen
    komt er een hypocriete reactie dat dit gebanned wordt omdat een OMT moderator dit als
    een verkoop praatje ziet.

Maar als een redactie lid van het OMT op een of andere manier een connectie met icentre
    heeft lijkt opeens meer mogelijk en worden m.i. zaken toegestaan die bij andere leden niet wordt
    gedaan. Ik krijg een rare bijsmaak als ik dit artikel lees, iets knaagt ervoor mij aan.

Geblokkeerd
    Anoniem
    Obi op 20 december 2014

Maar als een redactie lid van het OMT op een of andere manier een connectie met icentre heeft lijkt opeens meer mogelijk en worden m.i. zaken toegestaan die bij andere leden niet wordt gedaan.

Ik vind dit volkomen logisch en niet hinderlijk. Het is maar een forumpost, een van de vele. Er zijn zat andere topics die je waarschijnlijk ook niet interessant vind en daar hoef je ook niet op te reageren. De frequentie van deze posts is nou ook niet echt hoog.

Op het moment dat een advertentie als nieuws wordt gebracht op de voorpagina zonder het stukje [advertorial] vind ik dat wel vervelend, want dan wordt je erin geluisd reclame te lezen. Deze post hier vind ik nou niet echt hetzelfde. Misschien als hij dagelijks over iCentre gaat berichten, maar nu vind ik het overdreven.

Bijdrager
    MouseMighty

Daar hebben we het “leuke en grappige links” draadje in de Lounge voor. Moderator/Beheerder en/of niet, daar kan je dit rustig plaatsen.:twisted:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.