4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    McPherson

Google Voice geweerd uit de App Store…..

Wederom is een app van Google uit de App Store geweerd. Dit keer gaat het om de app, Google Voice. Een app die het mogelijk maakt om via je iPhone of andere telefoon gratis te bellen en sms’en. Waarschijnlijk is het AT&T die Apple dwingt om dit niet toe te staan. T-Mobile NL had al aangegeven niet tegen tethering te zijn en tegen bellen over 3G…..Of dit bluf is zal nog moeten blijken.

Volgens Apple is de App geweerd omdat het alle bestaande communicatiefuncties “dupliceerd”. Ook zijn apps van derden die gebruik maken van Google Voice geweerd.

Wanneer laat Apple nou eens bellen via 3G toe, alle andere Telefoon Producenten en Providers laten het wel toe?!

Bijdrager
    iJust

Van zodra het contract met AT&T afloopt?

Bijdrager
    McPherson
    ”iJust”

Van zodra het contract met AT&T afloopt?

Ja vast….maar goed, blijft irritant! :x

Bijdrager
    MacSjon
    ”McPherson”

Wanneer laat Apple nou eens bellen via 3G toe, alle andere Telefoon Producenten en Providers laten het wel toe?!

Skype werkt toch prima via de iPhone? Ik snap het niet helemaal wat je bedoelt….

En met de combinatie abo’s van T-mobile kom ik sowieso niet aan mijn belminuten dus zie het nut (binnen NL) ook niet van bellen via 3G

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.