8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jobnl

Google toont maar één pagina zoekresultaten images

Zoeken naar images in Google levert steeds slechts één, soms twee pagina’s foto’s op. Meer foto’s zijn er wel maar daarvan worden alleen grijze rechthoeken getoond. Ook na lang wachten en refreshen verschijnen die foto’s niet.

MacOs X 10.5.8
    Probleem doet zich voor in Safari Firefox en Chrome.
    Zie op internet dat velen dit probleem hebben.
    Wie weet de oplossing van dit probleem?

Bijdrager
    Dr. Maddox

De nieuwe manier van afbeeldingen weergeven kan soms wat zwaarder uitpakken dan de klassieke manier. Misschien is dat het probleem? Onderin de resultaten staat een optie ‘Naar basisversie overschakelen’. Misschien dat het dan wat soepeler gaat? Het kan sowieso geen kwaad om even af te wachten tot alle afbeeldingen gedownload zijn. Dit kan soms wel een aardige tijd duren.

Bijdrager
    jobnl

De klassieke manier werkt net zo probematisch.
    Zeer frustrerend.
    Vroeg me af of dirt een Google probleem, een Apple probleem of Netwerk probleem is.

Bijdrager
    nebilem

Op mijn windows laptop werkt alles prima.

Bijdrager
    nookie

Alles?

Bijdrager
    nebilem
    nookie op 21 januari 2011

Alles?

Jep echt alles. Staat dag en nacht aan nooit problemen en alles werkt prima. Het rare is op mijn school hebben we ook iMacs staan. Ik heb heel vaak dat de iMacs niet zo lopen zoals ik zou willen. Met de pc’s op school werkt alles prima nooit problemen.

Bijdrager
    nebilem

Mijn reactie was alleen als antwoord op de vraag van jobnl.

Bijdrager
    sedikit

Heb je eigenlijk al gekeken in het startvenster van Google/Instellingen(blauwe tekst rechts-boven)/Zoekinstellingen/Aantal resultaten: kiezen/Voorkeuren opslaan

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.