6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Shannon

Google Talk

Bij je profiel kan je je adressen opgeven van bijvoorbeeld msn, yahoo, etc.

Ik weet niet of mensen hier dit programma gebruiken, maar ik ben een gebruiker ervan.

Kunnen jullie een regel errbij zetten voor Gtalk?

Groeten Guido

Bijdrager
    iJoost

In iChat kun je gewoon een Google Talk account configureren. Wel zo handig.;-)

http://www.google.com/support/talk/bin/answer.py?answer=24076

Bijdrager
    Steff

Alleen zul je geen gebruik kunnen maken van je microfoon en webcam. Teminste hier dan met een iMac.

Bijdrager
    iJoost

Mmm… Volgens mij heeft Guido het bij nader inzien over het profiel van macosx.nl Misplaatst antwoord dus van mij. Maar misschien toch leuk om te weten.;-)

Bijdrager
    Treez

Ik krijg die Google talk er maar niet op, ik kan geen contacten toevoegen, alles blijft grijs?

Kan er iemand mij helpen?

Bijdrager
    TijhofGraphics

Als ik met gMail adres inlog in iChat kanik dan ook chatten met .mac’ers en AIM’ers ?

Met .mac en AIm werkt dit(dat je met de andere service kunt communiceren).

Ik blijf dit bewonderen, voorzover is iChat ten eerste 1 van de weinigen die meerdere services onderstuend om in te loggen(Fire, Adum etc. zijn er ook) maar het is volgens mij de enige waarmee je bijv. met een .mac account kunt chatten met AIM mensen(zonder trukjes) en andersom. Dit kan namelijk niet in Fire en Adium X. Want ik bijvoorbeeld gebruik alleen maar Adium X en iChat.
    iChat om video en audio te kunnen gebruiken met mijn .mac en AIM.
    En in Adium kan ik MSN, Gmail, ICQ en nog meer, alleen kan ik alleen ICQ’en met een iCQ’account.
    Dit is natuurlijk wel normaal voor ons, maar ik heb tot nu toe alleen bij .mac en AIM in iChat gezien dat ze zonder account kunnen verbinden.

Welke van de drie zorgr voor dit wonder ? .mac, AIM of iChat ?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.