5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    beckie

Google page summary

‘k Wil een soort index maken van m’n website op basis van Google page summaries. Maw, voor elke pagina zo’n korte summary die je bij Google ziet nadat je een search doet. Kan ik zo’n summary van elke pagina automatisch laten genereren?

Bijdrager
    tennapel

Wat wil je? Een search engine op je eigen site? Probeer Atomz; doet ongeveer hetzelfde.

Hoe maak je je site? handmatig? kan je zelf een indexpagina samenstellen. PHP, ASP of iets anders? Kan je korte omschrijvingen in een databse zetten en dat gebruiken.

Bijdrager
    beckie

‘k Maak de site handmatig, maar wil de index automatisch laten genereren (eenmalig of dynamisch). Hoe kan ik sturen dat ik de “snippet” van elke pagina krijg?

Bijdrager
    www.project-euh.com

Hmm ik zal het ook wel niet begrijpen. Die google-snippets komen van jou site af. Dus waarom wil je die van Google halen??

Of bedoel je dat je in Google steeds de snippet wil laten zien van wat er die dag op je site staat. In dat geval wordt het moeilijker omdat google die gegevens niet vers van je site haalt maar eens in de zoveel tijd langs je site gaat om te kijken wat er op staat.

Bijdrager
    XXX

je kan in Safari een stuk text van je webpagina selecteren en dan in je menubalk onder ‘safari’ kiezen voor maak samenvatting, het resultaat zou je dan weer in een nieuwe html pagina kunnen plakken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.