6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Tino888

Google Maps Op Mac OSx Snow Leopard

Hoi,

Ik heb een Macbook van eind 2008 (13 inch, aluminium) met Snow Leopard en Google Maps doet het bij mijn niet/heel sloom. Ook in iPhoto ’09 als ik foto’s gegeotagd heb kan ik de plaats niet weergeven.
    Ik heb op internet al gevonden dat het aan de beveiligings instellingen van de router kan liggen , maar mijn windows computer op het zelfde netwerk heeft geen probleem.

Kan iemand me helpen?

Dankje:D

Bijdrager
    Koetjesreep

Misschien forward je dan wel alles naar je Windows computer.

Bijdrager
    johnkeates

Google Maps, de website? Of Google Maps, het programma.

Verder heb je dan dat sloom kan betekenen dat het programma snel gaat, maar de informatie traag binnen komt, of soms dat je programma ook sloom gaat. Dan heb je nog dat het kan dat je andere zaken aan het doen bent op je Mac terwijl je Google Maps gebruikt, dat kan ook uitmaken.

Bijdrager
    LighScan

Google Maps, de website? Of Google Maps, het programma.

Kleine correctie: Google Maps is de website, Google Earth het programma. Google Maps als programma bestaat niet. :crazy:

Welke browser gebruik je? Wat is de sterkte van je draadloos signaal?
    Kan je wel vlotjes YouTube-filmpjes afspelen?

Bijdrager
    johnkeates

Ik weet dat Earth het programma is, maar ik weet niet of de topicstarter dat ook weet;)

Bijdrager
    Tino888

Google earth doet het prima. Maar het is meer google maps in alle programma’s waarin het voorkomt.
    Ik gebruik Safari en Chrome. Het signaal is goed, maar hij doet precies hetzelfde als ik hem met een utp kabel aansluit. Ons internet abonnemet is niet heel snel, maar zoals ik al zei heeft mijn windows computer het probleem niet. Youtube filmpjes afspelen gaat soms snel en soms wat minder snel. Maar ze doen het altijd wel.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.