5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Eric_100

Google Maps Navigatie – Stem via Bluetooth

Sinds update naar iOS 9.3 lukt het mij niet meer om de navigatie-stem van Google Maps app op de iPhone via mijn carkit te laten afspelen. Ik heb een oude Nokia carkit. De navigatie instellingen staan volgens mij gewoon goed. Telefoon verloopt wel gewoon via carkit. Iemand een idee? Is er inderdaad een verband met installatie nieuwe iOS versie, of zie ik iets anders over het hoofd?

Bijdrager
    KarelWillem

Toevallig reed ik afgelopen zondag honderden kilometers zonder stembegeleiding.
    Bluuetooth aan, bluetooth uit, niets, geen geluid.

Tot ik twee dagen later opeens dat speakersymbooltje rechtsboven op mijn kaart zag staan.
    Yep, die stond uit.:)

Bijdrager
    Eric_100

Ik heb van alles geprobeerd, maar zie zelf de speakersymbolen niet op mijn scherm. Zie jij dat standaard in Google Maps? Ik kan het alleen via instellingen aanpassen, maar daar staat de speler niet op dempen… Heb je misschien nog een tip? B.v.d.

Anoniem

Op je screenshot is duidelijk te zien dat het geluid uitstaat, dus kijk even op het iOS support forum voor Google Maps.

Bijdrager
    KarelWillem

Hm… inderdaad staat daar het geluidsymbool doorgestreept.

Die heb ik daar dan weer niet (maar ja, verschil iOS / Android).

Eric_100 op 31 maart 2016

Ik heb van alles geprobeerd, maar zie zelf de speakersymbolen niet op mijn scherm. Zie jij dat standaard in Google Maps?

Het staat bij mij standaard boven het kompas-symbool.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.