15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    iJeroen

Google Maps Laden

Elke keer als ik ergens heen moet gebruik ik Google Maps, superhandig. Maar nu zit ik met het probleem dat Google Maps op mijn MacBook niet goed laad. Plaatje:

Heeft dit iets te maken met mijn netwerk, met mijn mac of gewoon met Google Maps?

Alvast bedankt…

Bijdrager
    DouweM

Netwerk? Misschien…
    Mac? Nee, er worden gewoon afbeeldingen geladen
    Maps? Misschien…
    Als ik jou was zou ik eens proberen in een andere browser (Firefox bijvoorbeeld, als je die niet al gebruikt ;)), om de eerste uit te sluiten.

Bijdrager
    iJeroen
    ”DouweM”

Netwerk? Misschien…
    Mac? Nee, er worden gewoon afbeeldingen geladen
    Maps? Misschien…
    Als ik jou was zou ik eens proberen in een andere browser (Firefox bijvoorbeeld, als je die niet al gebruikt ;)), om de eerste uit te sluiten.

Met Firefox werkt het inderdaad nu wel. Hebben meer mensen ook dit probleem in Safari? Ik gebruik toch liever Safari. :)

Bijdrager
    Afroman

Leeg je cashes en je cookies eens. Waarschijnlijk ligt daar de fout.

Bijdrager
    iJeroen
    ”mr.x

Leeg je cashes en je cookies eens. Waarschijnlijk ligt daar de fout.

Helpt ook niet, nogsteeds zelfde probleem. :x

Bijdrager
    iJoost

Dat gebeurt wel eens als je verbinding niet zo lekker is.

Bijdrager
    Werner K.

Ik heb er ook last van idd.

En volgens mij is mijn verbinding ook niet echt super… Alleen weet ik niet hoe ik dat probleem op moet lossen. (internet + bellen van Planet/KPN)

Inactief
    Anoniem
    ”Werner

Ik heb er ook last van idd.

En volgens mij is mijn verbinding ook niet echt super… Alleen weet ik niet hoe ik dat probleem op moet lossen. (internet + bellen van Planet/KPN)

Ik heb dit probleem ook (bijna) altijd. Heb inderdaad ook Internet+Bellen van KPN, maar de verbinding is volgens het airport icoontje wel 100%.

Volgens mij ligt het probleem bij KPN.

Bijdrager
    iJeroen

Is dat even toevallig, ik heb ook KPN. :sealed:

Bijdrager
    DouweM

Dat je icoontje 100% zegt, zegt alleen dat de verbinding tusen het modem/router en jouw Mac heel goed is, over de verbinding met het internet zegt dit niks. KPN heeft inderdaad niet echt een stabiele verbinding…

Inactief
    Anoniem
    ”DouweM”

KPN heeft inderdaad niet echt een stabiele verbinding…

Inderdaad, want soms kan ik bepaalde site ook gewoon 10 minuten niet openen. En als die 10 minuten dan voorbij zijn, dan kan ik die weer wel openen (waaronder OMT ook valt).

Bijdrager
    iJeroen
    ”sanne’s
    ”DouweM”

Inderdaad, want soms kan ik bepaalde site ook gewoon 10 minuten niet openen. En als die 10 minuten dan voorbij zijn, dan kan ik die weer wel openen (waaronder OMT ook valt).

Precies hetzelfde probleem. :x

Bijdrager
    iJoost

Op het werk heb ik dit. Thuis nooit. En ik weet wel wat precies het verschil is tussen die twee situaties. Het begint met een b… en het eindigt met …andbreedte, zal ik maar zeggen.;-)

Bijdrager
    Werner K.
    ”iJeroen”
    ”sanne’s
    ”DouweM”

Precies hetzelfde probleem. :x

Hier dus ook precies hetzelfde probleem.

Maar wat is er dan aan de hand met die bandbreedte? Eerder had ik alleen internet 3Mb, maar wel een veel betere verbinding. Nu dus ook 3Mb maar dan wel met bellen erbij…

Ik was van plan om het bel gedeelte op te zeggen, maar ben bang dat het dan nog niet beter zal zijn.

iJoost, weet jij hier misschien meer over?

Bijdrager
    iJoost

Geen idee wat er mis is met jouw bandbreedte. De mijne is OK.;-)

Deze toepassing kan er gewoon niet zo goed tegen als de bandbreedte wat beperkter is. Dus als het ophalen van de stukjes van de legpuzzel wat hapert. Het is een veeleisende bandbreedte-klant zou je kunnen zeggen. Daar valt weinig aan te doen. Eventueel kun je een proxy er nog tussenuit halen mocht je die gebruiken.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.