9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

Google iWatch

via Macrumors

Vooraleer de OMT vertaal machine aan de slag gaat;)

Bijdrager
    tomc

Net als google glass vindt ik dat dit nog niet genoeg kan. Ik blijf wachten op de Apple iwatch

Bijdrager
    bvdabjorn

Ik vind het een heel leuk en goed concept, maar zoals ‘tomc’ blijf ik ook wachten op de hopelijk aankomende iWatch!:)

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Op papier kan ik ook allerlei “innoverende” producten uitbrengen.;-)

Geblokkeerd
    Anoniem

Dit wordt groots, het is namelijk een OS voor wearable devices als een smartwatch dat gewoon vrij beschikbaar is voor fabrikanten. Ze hoeven dus alleen de hardware te maken en kunnen die dan allemaal op Google’s Android Wear laten draaien. Motorola heeft uiteraard al iets in de maak: http://moto360.motorola.com

Veelbelovend allemaal.

Bijdrager
    tomc

Waarom komt niemand met een stand-alone smartwatch i.p.v. een polsbandje van €200 dat gewoon een verleng stukje is van je 600 euro dure smartphone?

Bijdrager
    Niels

Hoop dat Apple op z’n minst met iets vergelijkbaars komt, anders vrees ik het ergste voor AAPL.

Geblokkeerd
    Anoniem

@tomc, Ik denk dat de techniek nog niet helemaal ver genoeg is voor een standalone apparaat. Niet dat het onmogelijk is (weet zo het voorbeeld niet), maar als verlengstukje weten de slimme horloges nu meer te bieden. Alleen al de batterijen gaan te kort mee voor wat ze nu kunnen, moet je nagaan hoe het zal zijn als horloges ook kunnen bellen en connectie kunnen maken met een telefonie en 4G netwerk.. Daabrij denk ik niet dat zo’n interface echt een smartphone kan vervangen, zeker niet voor internetbrowsen enzo.

Hoe het ook moge gaan, Google heeft al een OS klaarliggen dat de komende jaren net als bij de telefoons op de meeste horloges e.d. moet gaan draaien. Dat is op zichzelf al een heel ding.

@NielsDam, Inderdaad, ben erg benieuwd wat ze brengen. Denk dat het meer op het gebied van gezondheid zal zijn en dan als extensie van de app op je iPhone, maar misschien ook met die andere functies die Android Wear nu laat zien. We zullen zien..

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik vraag me af hoe ze al die technologie in een polshorloge gaan krijgen. Dat ding is gewoon te klein om én GPS én WiFi én een degelijke batterij in te krijgen.
    Het ziet er veelbelovend uit, maar we hebben wel nog niks reëel gezien.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.