4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    tav

Google Foto app verwijderd foto's van Iphone

ik heb de google foto app eens geprobeerd (back up heb ik niet aangevinkt) .

Als ik de foto’s gesynchroniseerd heb , en ik wil een foto verwijderen uit de google app  wordt deze ook verwijderd uit mijn iphone bibliotheek !   Is er een weg of instelling dat wanneer ik de foto verwijderd uit de google app alleen de foto wordt verwijderd uit de google app en niet  uit de iphone bibliotheek.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 dagen, 18 uur geleden door  Night. Reden: Titel verhelderd

Bijdrager
    Beech

Goed lezen als je op de prullenbak klikt: foto wordt verwijderd in de Google app en op alle gesynchroniseerde apparaten.

Bijdrager
    tav

Dat wist ik , maar vroeg of er een mogelijkheid is om alleen de foto uit de google app te verwijderen…… Als dit niet kan dan verwijder ik de app terug denk ik

Bijdrager
    Eple

Je kunt na het synchroniseren (tijdelijk) de rechten voor foto’s aan Google Foto’s blokkeren. Dit doe je door:

iOS Instellingen > Privacy > Foto’s > Google Foto’s > Nooit

Zo weet je zeker dat Google Foto’s niet bij jou foto’s op je toestel kan, maar je kan ze nu wel verwijderen.

• Deze reactie is gewijzigd 4 dagen, 19 uur geleden door  Eple.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.