5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jochems

Google en Exchange agenda problemen

Hallo,

Gisteren een frisse installatie gedaan van ML omdat ik nog de laatste GM versie draaide. Sindsdien heb ik problemen met het verbinden van een exchange server en de google server (zowel de standaard google instelling als de exchange server) in de Calender app.
    In de linkerkolom waar m’n agenda’s staan komt een uitroeptekentje te staan, klik ik daar op dan zegt ie dat mijn e-mail adres niet geldig is. Dit is bij een exchange account.
    Bij een gmail account wordt er de hele tijd om een wachtwoord gevraagd en verder komt ie niet, er blijft altijd een uitroeptekentje staan.

Er schijnen meer mensen last van te hebben als ik hierop google, zijn er mensen met hetzelfde probleem of heeft iemand al een oplossing gevonden?

Bijdrager
    iep

In 10.8 zit een bug met Exchange welke met 10.8.1 is opgelost. Heb je Mountain Lion al bijgewerkt naar 10.8.1?

Bijdrager
    jochems

Juist nadat ik osx heb bijgewerkt naar de laatste versie zijn deze problemen ontstaan…

Bijdrager
    iep

Om welke versie van Exchange gaat het?

Heb je wat het Google verhaal betreft ook al eens in Keychain (Sleutelhanger) gekeken of je daar de gebruikersnaam terug kon vinden en deze verwijderd? Dan maakt hij de entry opnieuw aan wat vaak nog wel eens het probleem weet te verhelpen.

Bijdrager
    jochems

Welke versie van exchange het gaat zou ik niet durven zeggen.

Maar je oplossing om de settings in keychain te verwijderen heeft voor m’n werk via exchange geholpen:) Die van google krijg ik nog steeds niet aan de gang, maar werkt nu wel via de standaard gmail settings.

Thanks voor de hulp!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.