19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    reven

google earth op je iPhone

gratis in de app store

Bijdrager
    Martijn Snels
    Bijdrager
    kontheur

Zet er dan tenminste een link in DROL!

KLIK!

EDIT: beter 2x dan niet…

Bijdrager
    Harley396

Altijd gezellig hier :wink:

Bedankt vor de tip ( en de link)

Bijdrager
    Mona

Sch├Ân!:D

Bijdrager
    macjk

hier ook een filmpje van google met uitleg http://nl.youtube.com/watch?v=v6BPuKaLel4

Bijdrager
    Renzsz

works like a charm op mijn iPod touch!

Heel erg cool, alleen moet je hem wel horizontaal houden, diagonaal krijg je 3d weergave, ook heel tof

Inactief
    Anoniem
    ”Renzsz”

alleen moet je hem wel horizontaal houden, diagonaal krijg je 3d weergave.

Je kunt het automatisch kantelen uitschakelen bij de instellingen.

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”macjk”

hier ook een filmpje van google met uitleg http://nl.youtube.com/watch?v=v6BPuKaLel4

Beetje een knullig filmpje van Google. Ik had gehoopt dat ik ‘m niet had gekeken…:P

Bijdrager
    KingAchille

Is er trouwens ook een appje waarmee je Google Maps kan downloaden (of toch bepaalde steden/routes) zodat je ook offline de weg weet met een eerste generatie iPhone?
    Mvg,

Bijdrager
    Hurly

Als je je iphone jailbreakt kan je via cydia “OfflineMaps” installeren, maar je moet de kaarten dan zelf downloaden, converteren en op je iphone zetten. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.:)

Moderator
    Pete.Z

Ontzettend mooi programma,ik had hem vanmorgen al van de amerikaanse aap store,maar zie dat hij nu wereldwijd beschikbaar is.
    Absolute aanrader.

Bijdrager
    BloomPod

Werkt echt goed, alleen wat hakkerig.

Bijdrager
    muijseum

Loopt iedere keer vast als ik op een blauw vierkantje (link naar informatie) klik. Ik krijg dan een zwart scherm en voor ik het weet sluit de applicatie af en sta ik weer in het hoofdscherm met al mijn applicaties. Het is wel een mooi programma dat gedetailleerd en snel reageert. Vastlopen is echter uit den boze. :x

Bijdrager
    HansB2

Ik heb Google Earth gedownload op mijn Touch 16GB, maar het werkt niet. Na aanraken van het icon krijg ik wel het beginscherm van Earth, maar verder aanraken heeft geen effect, en het beeld gaat na een paar seconden terug naar het beginscherm.

Wie weet een oplossing?

Bijdrager
    iPodzz

Ff een vraag tussen door.
    Bij mijn iPod touch heeft hij het zoeken waar ik ben nog nooit gedaan zoal niet met Google Earth als Google Maps.

Ik heb hem hij’s fijn.

Bijdrager
    spacefreek
    ”HansB2″

Ik heb Google Earth gedownload op mijn Touch 16GB, maar het werkt niet. Na aanraken van het icon krijg ik wel het beginscherm van Earth, maar verder aanraken heeft geen effect, en het beeld gaat na een paar seconden terug naar het beginscherm.

Wie weet een oplossing?

Is je touch “gejailbreakt”?

Bijdrager
    iPodzz

Nee nog nooit.

Bijdrager
    HansB2
    ”spacefreek”
    ”HansB2″

Wie weet een oplossing?

Is je touch “gejailbreakt”?

Nee. Heb als absolute rookie ook geen idee hoe dat zou moeten. Heb je een link die me op weg kan helpen?

Earth doet het inmiddels, na driemaal verwijderen en weer downloaden. Net als YouTube dat, na de upgrade naar 2.1 de merkwaardige boodschap retourneerde, dat ofwel Javascript was uitgezet (wat niet zo was), ofwel dat de laatste versie van Adobe flashplayer niet was geïnstalleerd (wat niet mogelijk is).

Dank voor je reactie.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.