16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Jvvleeuw

Google earth

Weet iemand of en hoe je (bewegende) beelden van google earth kan gebruiken in FCP montages?

Inactief
    Anoniem

Ja.

Bijdrager
    MacThijn
    ”Zakske”

Ja.

lekker flauw 8)
    kleine uitleg ?:D

Inactief
    Anoniem

Opnemen met b.v. Snapz Pro X en dan in FCP importeren?

Sorry… had niet gelezen dat Jvvleeuw ook wilde weten hoe. :innocent:

Bijdrager
    CMD-Z

Flauw flauw flauw. bah

Inactief
    Anoniem

Sorry, รณ grote OscarRoberto… gij heer die licht brengt waar het zojuist nog erg duister was! :innocent:

Bijdrager
    Djmichel

Het lijkt mij ook wel leuk om dat voor elkaar te krijgen. Wat je heel vaak ziet zijn van die tutorials die opgenomen zijn vanaf het beeldscherm. Je zou natuurlijk een videocamera voor het beeld kunnen zetten…:wink: Nee…even serieus.. misschien weet er iemand een app voor.

Bijdrager
    SeaTrue

heb het ook een keer gedaan met een schermopnametooltje, welliswaar op pc maar dat werkte goed

Bijdrager
    ozzie X

Zakske heeft toch al de tip van Snapz Pro X gegeven? Dat is precies de tool die nodig is om een film op je beeldscherm te kunnen opnemen. Is van Ambrosia als ik mij niet vergis.

Bijdrager
    Oppie
    ”OscarRoberto”

Flauw flauw flauw. bah

Oscar, ik zou eens even de berichten van Zakske hier in de gaten houden, en dan zul je zien hoe behulpzaam en veelwetend hij is.
    Mag er dan eens een melig grapje van af? :innocent:

Ja dus!!!:evil: :P

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Indien je het professioneel gebruikt ZEKER toestemming vragen aan Google. Ze zijn er makkelijk in maar doen heel moeilijk achteraf als je geen toestemming vraagt!

Inactief
    Anoniem

Lijkt mij ook.:?

Is inderdaad van Ambrosia. Zal even de link hier neergooien, anders kunnen ze dadelijk nog niet vinden.

http://www.ambrosiasw.com/utilities/snapzprox/

Bijdrager
    Jvvleeuw

Bedankt allen voor jullie waardevolle bijdragen. Ga er direct mee aan de slag.

Bijdrager
    Djmichel

Ik ga het ook eens proberen, kan nog wel eens van pas komen bij vakantie filmpjes :P Professioneel gezien ga ik het zeker niet gebruiken. Dan flans ik wel een wereldbolletje in elkaar in Cinema 4D. Dat is ook een piece of een eitje;)

Bijdrager
    Wiebo

Snapz Pro is de app die je nodig hebt.
    Uit ervaring weet ik dat het lastig kan zijn om het vervolgens in FCP te editen en het mooi scherp te houden. Google even op FCP en SnapzPro en ‘edit’ oid, volgens mij kom je dan op wat forums waar wat goeie worksarounds staan die je kunt proberen om een scherp filmpje af te leveren.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.