6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Anoniem

Google dwingt 2-factor authentication af

Kijk Google snapt het tenminste.

Google dwingt 2-factor authentication af

Apple is gewoon halverwege gestopt met het doorvoeren van 2-factor authenticatie. (Zoals gewoonlijk zou ik bijna zeggen)

Bijdrager
    computer space

Snapt wat? Hoe je gebruikers moet wegjagen?
    Voor alle g-mail flutaccounts is dit erg omslachtig en totaal overbodig.

Moet je ook weer gaan klooien met Android telefoons.

Nu maak je gewoon bij het aanzetten van een Samsung S5 paardenhoofd3945@gmail.com aan en je kunt gratis apps shoppen in GooglePlay, onzinaccounts maken op OneMoreThing, dat e-mail adres gebruiken voor allemaal rare web-promoties etc. Als zo’n account gehacked wordt boeit dat niet. Dan heb ik liefst ook dat het overal makkelijk werkt. Ook op een dubieus wifinetwerk in Center Parcs.

Anoniem

Niet alle gebruikers gebruiken hun Google account voor flutdingen, maar stoppen heel nuttige zaken in hun Google-omgeving.

Bijdrager
    Peter

Volgens mij moet je het bericht nog een keer goed lezen. Het gaat om betaalde Google apps gebruikers.
    Google apps is iets anders dan apps in Google Play.

Bijdrager
    computer space
    THX-1138 op 15 mei 2014

Niet alle gebruikers gebruiken hun Google account voor flutdingen, maar stoppen heel nuttige zaken in hun Google-omgeving.

Iets teveel zelfs. Ik zit nu vaak omslachtig te doen om bepaalde zaken naar mensen te e-mailen, omdat ik niet wil dat ze in zo’n oneindige altijd online-beschikbare gmail account belanden. En dan is er helaas ook nog een hele groep die het “gecloaked” gebruikt. Dus net alsof het onder een eigen domeinnaam gebeurt.

Bijdrager
    cmug

Klink as sneaky methode om in je database ook een mooie lijst met telefoonnummers aan te leggen, gekoppeld aan alle data die je al hebt van de gebruiker. Of hier vooral sprake is alleen van goede bedoelingen, daar heb ik mijn vraagtekens bij.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.