14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    queenfan

Google Chrome na update geen verbinding

Sinds de laatste update krijg ik op mijn iMac (MacOS Catalina 10.15.7) een error als ik welk internetpagina in Chrome wil openen, ik heb verschillende dingen gedaan die te vinden zijn op het internet en uiteindelijk een herinstallatie van de app nadat het verwijderd is met AppCleaner.

Er zijn mappen verwijderd van google en ga zo maar door, nog steeds krijg ik de error. Iemand een oplossing, het internet werkt wel op Firefox en Safari.

Chrome error

Sleutelbeheerder
    Night
    Bijdrager
    queenfan

<p class=”cite”>Night op 13 december 2020 om 18:16</p>
    Heb je je Mac al eens gewoon herstart?

En verder:

https://support.google.com/chrome/search?q=err_connection_failed&from_promoted_search=true

En ten slotte dit:

https://crunchify.com/how-to-purge-all-your-google-chrome-user-data-on-mac-os-x/

Beide als bekeken en eventueel uitgevoerd, nog steeds hetzelfde probleem.

Bijdrager
    KarelWillem

Verwijder deze map nog eens (wellicht is handmatig verwijderen de oplossing)?

~/Library/Application Support/Google/Chrome

Bijdrager
    Padawan

Download de installer via chrome.com deze schrijft het programma dan over de huidige. Zit je altijd goed en anders ligt het niet aan Chrome;)

Bijdrager
    KarelWillem

Hij heeft al een herinstallatie gedaan.

Die zal ook niet anders zijn op Apples App Store, dan bij Google zelf neem ik aan.

Bijdrager
    queenfan

<p class=”cite”>KarelWillem op 14 december 2020 om 09:28</p>
    Verwijder deze map nog eens (wellicht is handmatig verwijderen de oplossing)?

~/Library/Application Support/Google/Chrome

Ook gedaan na herstart nog steeds niet.

Bijdrager
    Dick de Roos

Heb je hier iets aan?

Bijdrager
    KarelWillem

Oh, dat is wel ‘goeie’.

Heb je wel eens geprobeerd om in een ‘incognito venster’ een pagina te openen?

Bijdrager
    GoeieDag

Goed zo, ga maar kapot Google. Ik werd al gek de laatste tijd van allerlei authenticatie-schermpjes van Google, terwijl ik daar uiteraard normaliter niet inlog.

Zou Android nu ook kapot zijn?😁

Bijdrager
    KarelWillem

Haha, ik heb helemaal nergens last van gehad. Terwijl half de wereld helemaal gek werd.

Nou, bij nader inzien zwalkte vanochtend mijn Waze navigatie nogal.

Kwam ook door de storing wellicht?.

Bijdrager
    queenfan

<p class=”cite”>GoeieDag op 14 december 2020 om 14:23</p>
    Goed zo, ga maar kapot Google. Ik werd al gek de laatste tijd van allerlei authenticatie-schermpjes van Google, terwijl ik daar uiteraard normaliter niet inlog.

Zou Android nu ook kapot zijn?😁

Dit probleem speelt zich sinds vanmiddag, mij probleem speelt al langer en heb dus van alles al geprobeerd.

Sleutelbeheerder
    Night

Doet het probleem zich ook voor als je Chrome gebruikt in een nieuw, vers gebruikersaccount?

Bijdrager
    queenfan

<p class=”cite”>Night op 16 december 2020 om 20:47</p>
    Doet het probleem zich ook voor als je Chrome gebruikt in een nieuw, vers gebruikersaccount?

Ja nog steeds ik kan niks vinden, ik ga mijn Mac opnieuw installeren een clean install.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.