8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Edwin

Google Chrome (Canary) fullscreen Lion support

Vandaag is de nieuwe Chrome 15.0.845.0 build uitgekomen met fullscreen support voor Mac OS X Lion samen met de scrollbar functionaliteit die al beschikbaar was in een vorige versie.

Bijdrager
    inawt

Ik heb Chrome een paar dagen na de lancering van Lion gedownload en toen zat die knop voor volledig scherm daar ook al.

Bijdrager
    Maced.2

En snel ook:)

Bijdrager
    Edwin
    inawt op 05 augustus 2011

Ik heb Chrome een paar dagen na de lancering van Lion gedownload en toen zat die knop voor volledig scherm daar ook al.

Er schijnt inderdaad even een niet goed werkende button geweest te zijn;
    .
    Google developers have decided not to support Lion’s full-screen mode. To reduce user confusion, they’ve removed the button at the upper-right corner of the app window that triggers full-screen.

“What we’re going to do right now is remove the full-screen button so we don’t advertise a behavior that we don’t really implement,” said one developer on the bug database last week.

The full-screen button does not appear in the dev build released Tuesday, or in the beta version shipped late last week”

Bijdrager
    Wouter I

En hoe kan ik aan die nieuwe versie komen?
    Mijn Chrome denkt dat hij al uptodate is en de update button is disabled…

Zie screenshot met nog net daarboven dit draadje…

Bijdrager
    Wouter I

Oh, ik snap het al:
    Het is een beta-versie die je kunt downloaden.

Nou, hopelijk komt de officiƫle full-screen knop snel weer terug in de echte versie.

Bijdrager
    MacKevin11

Google fullscreen was er al veel eerder, ookal in snow leopard. Dan moet je gewoon bij ‘weergave’ bovenin de balk op ‘volledig scherm’ drukken… Niet echt vernieuwd nu…

Bijdrager
    Stirf

mee eens, maar dan moet je eens kijken in Mission Control. Dan zie je wat de posters hier bedoelen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.