6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    constantijn1999

google chrome

hoi
    ik heb google chrome geïnstalleerd op mijn macbook air maar elke keer als ik google chrome opstart valt google chrome uit ik heb hem als een paar keer opnieuw geinstalleerd en ik heb geen idee waar het probleem vandaan komt wie kan mij helpen??

Bijdrager
    Targaryen

Hoi,

Ik heb Google Chrome geïnstalleerd op mijn MacBook Air maar elke keer als ik Google Chrome opstart valt het programma uit. Ik heb hem al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar ik heb geen idee waar het probleem vandaan komt. Wie kan mij helpen?

Je verwacht van ‘ons’ een antwoord voor jouw probleem maar zelf ben je enorm lui. Geen leestekens en geen hoofdletters… Het is toch niet zoveel gevraagd om een beetje je best te doen? Nu, om op je vraag te antwoorden: Heb je je schijfbevoegdheden al eens hersteld? En welke versie van OS X draai je? Heb je de caches al eens geleegd van het programma?

Inactief
    Anoniem

@Targaryen: Waar baseer je het op dat TS lui is? Je kan hem hoogstens wijzen op het feit dat het makkelijker leest als er leestekens zijn, niet dat hij lui is. Trouwens… Als je na een dubbele punt meerdere vragen stelt, zoals in bovenstaande reactie, hoor je het eerste woord na de dubbele punt te beginnen met een hoofdletter…

Bijdrager
    Targaryen

Zijn reactie getuigt in mijn ogen van luiheid. Het niet gebruiken van leestekens en hoofdletters wijst erop dat Constantijn heel snel geholpen wil worden met zijn probleem maar dat wij de cohesie in zijn tekst maar moeten zien te vatten. Ik zie dergelijke reacties hier vaak voorbij komen en da’s best jammer. Het is maar een kleintje om je probleem op een leesbare manier voor te leggen. Maar even ter verduidelijking: Ik heb het hier niet over zijn persoon an sich, daarover kan ik me namelijk niet uitspreken want ik ken de beste jongen niet. En je hebt gelijk, ik vergat een hoofdletter. Ik heb m’n reactie bijgewerkt.

Dit draadje is nu geen taaldraadje. Daarom stel ik voor dat we terug komen op de vraag van Constantijn. Ik heb daarvoor al de eerste aanzet gegeven in mijn eerdere reactie.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

@Targaryen In je eerste reactie is te zien dat je begrijpt wat het probleem is. Waarom moet je dan toch nog door gaan met zeuren over zijn taalgebruik.

Bijdrager
    KarelWillem

Ga naar de Bibliotheek van de Gebruiker (Klik in Finder met ALT ingedrukt op het menu Ga, en selecteer daar Bibliotheek).

Biblioheek > Preferences

Verwijder daar:
    com.google.Chrome.plist
    com.google.Chrome.plist.lockfile

En start Google Chrome opnieuw op. Lost dit het op?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.