4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Fabfacee

Google calender op Iphone

Ha allen,

Mijn partner en ik willen samen een digitale agenda delen. Hij heeft geen Iphone, maar Android dus hebben we een gezamenlijk Gmail adres aangemaakt alleen voor de agenda.
    Ik heb dit account ge├»nstalleerd in Ical en op mijn Iphone. Het account werkt, maar ik kan geen meerdere agenda’s aanmaken binnen mijn Gmail account. Ik kan dit wel op gmail.com zelf doen en binnen Ical kan ik deze agenda’s zichtbaar maken door onder ‘voorkeuren –> delegeren’ dit account aan te klikken. Zie onderstaande schermafbeeldingen:
    /uploads/community/735176056e507bc2fe236cbcae0ead94da153f32_0.png

Maar op mijn Iphone krijg ik de verschillende agenda’s niet zichtbaar, alleen de hoofdagenda, blauw gekleurd. Ik kan daar ook niet hetzelfde taakscherm vinden als onder voorkeuren bij Ical.

Heeft iemand tips voor dit probleem?

Bijdrager
    Fabfacee

Bij bovenstaande tekst hoorde ook nog deze afbeelding van de invoer van twee verschillende agenda’s op gmail.com zelf.

Bijdrager
    madcat

via google sync kan je dit instellen, m.google.com/sync ofzo
    wel even de engelse taal instellen omdat de pagina niet in het nederlands bestaat

Bijdrager
    la1974

Je moet de Google Calendar via CalDav op je iPone instellen. Daarna met Safari (op je iPhone) naar https://www.google.com/calendar/iphoneselect. Als het goed is worden dan al je agenda’s getoond en kan je kiezen welke zichtbaar moeten worden op je telefoon. Het kan zijn dat het niet gelijk zichtbaar is. Een aantal keer proberen dan.

Meer info hier.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.