8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    lord anubis

google book downloaden als PDF?

Eeerst even rond gezocht of het uberhaupt kan, maar het zou moeten kunnen. Een boek uit de google book store kopen en downloaden als pdf.

Klik op het boek en kies download als PDF. Krijg zoals te verwachten geen pdf maar een acsm bestand van 899 bytes. Huh? Boek is 150+ pagina’s.

Oke proberen te converteren zoals beschreven, maar heb ik 35kB met een stukje tekst met een soort link naar mijn boek, waarvan de tekst/link niet eens te kopiëren is.  Wil het n.l in iBook hebben. Alles bij elkaar.

iemand de methode? of is het bij iemand wel gelukt? of de hamvraag;) – “wat doe ik verkeerd?”

Bijdrager
    McPim

Uit deze wikiHow: ‘Since both the PDF and the EPUB option result in an ACSM file being downloaded, you’ll need to turn the ACSM file into a readable PDF. To do so:‘ etc, zie stap 6. Heb je die converter gebruikt, of iets anders?

Bijdrager
    lord anubis

deze heb ik idd geprobeerd.

Bijdrager
    McPim

Probeer deze eens? Met een van die Epubor tools heb ik een paar Kindle boeken omgezet om op een Kobo te gebruiken. Dat is een tijd geleden, ik dacht dat dat toen gelukt was met de gratis versie..

Bijdrager
    koen

Bijdrager
    lord anubis

<p class=”cite”>McPim op 16 januari 2019 om 17:02</p>
    Probeer deze eens? Met een van die Epubor tools heb ik een paar Kindle boeken omgezet om op een Kobo te gebruiken. Dat is een tijd geleden, ik dacht dat dat toen gelukt was met de gratis versie..

Geprobeerd, maar laat de eerste 20 pagina’s zien. Dus even de gratis versie zoeken.

de iTunes stap zal ik straks proberen.

Bijdrager
    lord anubis

Oke, pagina’s zien er niet uit. Heb geld terug gevraagd. En terwijl ik eerder het boek in de iBook store zocht was het onvindbaar.

Zag toen ik de titel nog eens invoerde hoppa, als eerste. Daar maar gekocht, en tenminste gemakkelijk overal te lezen ( device ).

In ieder geval bedankt voor de info.

Moderator
    Night

Kan Calibre dan niets met Google Books?

Ik vond dit nog:

Go to your Play Books and download the epubs into Adobe Digital Editions (ADE), free account required. Once opened in ADE you can find the books on your computer (mine are located in /Documents/My Digital Editions/). Inquire at Apprentice Alf’s blog on how to add DRM removal capabilities to calibre. I can’t go into detail on DRM removal due to forum rules. Once the proper plugin is installed in calibre you can simply drag the books to calibre.

Books you have uploaded to Google Play yourself can be downloaded again from takeout.google.com.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.