6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Franssel

Golive: venster positioneren?

Venster open via handelingen gaat goed. Ook het sluiten middels een vorige vraag beantwoord. Hoe kan ik het venster een bepaalde postite geven. bv. in het midden van het venster.
    En gelijk een andere vraag eraan gekoppeld. Waarom werkt bovenstaand (venster) niet in browser safari

Bij voorbaar dank voor respons.
    Groet, Frans

Bijdrager
    Brak Mak Morn

Ik gebruik hiervoor altijd Open window 1.1 van Matt Ridley, freeware Action script. Kun je een positie van het venster opgeven.
    Je mag zelf even zoeken waar je dat kan downloaden, want ik weet het niet meer.

Waarom werkt bovenstaand (venster) niet in browser safari?

Staat “blokkeer popupvensters” misschien aan?

Bijdrager
    Franssel

Dank je wel voor informatie. Dit zocht ik.
    Volgende probleem doet zich nu voor:
    Vanaf het moment dat ik de action in de golive map actions had geplaatst krijg ik de volgende mededeling: “Bij het opslaan gaan de handelingen verloren, Netscape CSS Fix open window”.
    Wanneer ik in menu handelingen kijk en een action wil toevoegen krijg ik geen actions meer te zien??

Enig idee? Inmiddels gedownloade action ‘window open 1.1.” verwijderd. Nog steeds de mededeling en bij handelingen geen actions meer. Ik gebruik Golive 5

Bij voorbaat dank

Bijdrager
    Brak Mak Morn

Golive ziet je map Actions blijkbaar niet meer.
    Wellicht per ongeluk verplaatst, hernoemd, o.i.d.?
    Zijn de rechten nog in orde?
    Anders preferences weggooien, wegzetten, wil dat helpen?

Bijdrager
    Franssel

Niets verplaatst/weggegooid. Ook na verwijderen prefs en opnieuw installeren niets. Raar. Heel raar.
    Zoek wel verder.
    In ieder geval bedankt.

Bijdrager
    was frans

ik heb iets soortgelijks een keer gehad… ik heb altijd wat extra’s actions in mijn map staan op een gegeven moment heb ik de computer opnieuw geinstalleerd en dus ook golive. Ik heb toen ook mijn extra actions terug gezet maar was er blijkbaar een vergeten. (NoLinkRectangle.action) ik kreeg toen ook een melding op het moment dat ik een oude pagina opende waar die action in was verwerkt dat de action niet gesaved kon worden, met het terug plaatsen van die action was alles opgelost…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.