10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Zout

Golive – over de release van golive 6

Heeft iemand al iets gehoord over de final release van golive 6? ik heb em nog nergens langs zien komen…. iemand een idee??? ???

Moderator
    Adriaan Mol

Ik denk dat we gewoon nog even rustig moeten wachten op deze release.;)
    Ik weet zeker dat Adobe druk bezig is, al had ik ze sneller verwacht, aangezien het één van de grootste software makers voor Apple zijn.

Bijdrager
    Zout

Je zou het zeker verwachten als je de Beta onder handen hebt gehad, daar was naar mijn idee niks mis mee. Ja behalve dan dat ie op den duur expired was… Maarja mensen van Adobe, als jullie dit lezen, schiet op!!!!

Bijdrager
    onem

Adobe zal pas eind maart met GoLive 6 in Nederland uit komen, ze zijn al bezig met preordering in USA. Maar er zijn wat problemen met de vertalingen en conversie met de verschillende talen van MacOS X, waarschijnlijk zal GoLive 6 voor windows XP eerder uitkomen.  :angry:

Deze informatie kreeg ik van Adobe Beta testing form

Moderator
    Adriaan Mol

Inderdaad zal de Nederlandse versie later uit komen. Ook is de pre-order al lang bezig ja. Maar ikzelf werk toch liever met Engelstalige software.

Wanneer GoLive 6 Final en Photoshop 7 Final uit zijn voor MacOS X stap ik permanent over naar X, aangezien ik toch de site moet bijhouden natuurlijk;)

Adriaan

Bijdrager
    Zout

Nederlandse versie van golive?!?!?!? ik dacht dat dat bij OS X niet meer uitmaakte, gewoon alle talen in een release toch. ten minste dat is wat mij  vertelt is op het prof pub demonstratietje

Bijdrager
    Elger

Demo van golive expired? Zet de datum van je comp terug… werkte voor mij… (ps: wie weet een site die gemaakt is met golive? [email]elgerjonker@wish.net[/email])

Moderator
    Adriaan Mol

MacOSX.nl is gemaakt met GoLive!:)

Bijdrager
    Boris

Ik wil graag GolIve 6 testen en over schrijven op MacOSX.nl. Wie kan hem mij leveren?

Boris

Bijdrager
    zulu

ik heb de final versie al een week en het werkt goed, behalve dat je websites gemaakt in Golive 4 eerst moet overzetten naar 5 en dan pas naar 6. En 2 maal stopte hij ermee met de "type 1 error code" melding, maar meldde wel dat de bestanden niet aangetast waren.
    Ik heb 'm van internet, een Mac en PC versie samen 283 Mb.

zulu

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.