5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Harryk

Golive CS2

Zijn er reeds gebruikers op het forum die ervaring hebben opgedaan met Golive CS2 (dit is versie 8 als ik goed tel)?
    Ik heb tot dusver altijd prettig gewerkt met Golive, totdat ik met lay-out positioning css aan de gang ging. Daarmee laat Golive, ook Golive versie 7 (CS) het behoorlijk afweten in de layout-editor. Een simpele kolommenopzet via css wordt in de lay-out editor namelijk al niet goed vertaald, wat knap lastig is.
    Daarom ben ik ook aan het rondkijken naar andere opties zoals freeway, maar dat is het denk ik voor mij ook niet om een aantal redenen. Het zal toch wel richting Golive CS2 gaan. Ervaringen welkom.

Bijdrager
    Ief

Al eens gekeken naar Dreamweaver.
    Er komt een nieuwe versie aan.

Ik heb ook even naar Golive gekeken maar vind Dreamweaver makkelijker in gebruik.
    Misschien ook wel omdat ik er al lang mee werk.

Bijdrager
    scriptman

Golive CS2 werkt naar mijn mening fijner dan Dreamweaver MX 2004.. op het gebied van doctypes kiezen, site manager (bestanden beheren lokaal en remote werkt echt fijn) en css support.

Bijdrager
    rvanheukelum

Freeway Pro 4 … alleen ff geduld …

Inactief
    Anoniem

Ik werk met Adobe Golive CS2. Ik vind het eigenlijk veel beter dan Macromedia Dreamweaver MX 2004. Ik heb altijd problemen in IE als ik met dreamweaver werk. Maarja, op school moeten wij ook Dreamweaver MX 2004 gebruiken. Weer iets om van te leren:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.