17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    Johnyw

goeie wordpress webhosting(opgelost)

Goeie middag,

Ik lees hier op het forum nogal uiteenlopende berichten over, en velen daarvan zijn nogal gedateerd…

Door de aan gang zijnde ellende met de webhosting Host1plus en hun servers in Frankfurt ( het lijkt erop dat ze veel data kwijt zijn) lijkt het mij zinvol uit te kijken naar een andere ISP.

Ik ga dus uiteraard ook moeten mijn domeinnaam verhuizen en ook dat is niet evident vrees ik?

Wie dient me hier van advies?

Bedankt
    Johny

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren geleden door  Johnyw.

Bijdrager
    Domtoren

Ik werk al jaren naar volle tevredenheid samen met transip.nl

Bijdrager
    vdlindenmark

Antagonist zijn echt kanjers! Zeker als je PHP7 gaat gebruiken:-)
    Bovendien zijn hun nieuwe pakketten gebaseerd op processorkracht en niet meer op opslag/dataverkeer.

Bijdrager
    SvS

Let wel op kwaliteit van helpdesk en service.
    En of ze datgene bieden wat je zoekt.
    Niet blind op prijzen staren.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  SvS.

Bijdrager
    Shmoo

Wat nou helpdesk? Die heb je als het goed gaat nooit nodig. Misschien heel even tijdens het installeren en verhuizen van je shit. Hostings zijn van het niveau dat je het een keer opzet en dan blijft het gewoon jaren functioneren zonder er naar om te kijken.

Er wordt altijd zoveel praat omheen gebouwd wat helemaal niets met het hosten of je site te maken heeft. Kortom het allemaal niet zo spannend en de verschillen tussen al deze bedrijven zijn gewoon echt minimaal.

Bijdrager
    vdlindenmark

Indien er niet veel technische kennis is aanwezig is, zou ik zeker wel goeie support adviseren. Zeker met een WordPress-website!