17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    Johnyw

goeie wordpress webhosting(opgelost)

Goeie middag,

Ik lees hier op het forum nogal uiteenlopende berichten over, en velen daarvan zijn nogal gedateerd…

Door de aan gang zijnde ellende met de webhosting Host1plus en hun servers in Frankfurt ( het lijkt erop dat ze veel data kwijt zijn) lijkt het mij zinvol uit te kijken naar een andere ISP.

Ik ga dus uiteraard ook moeten mijn domeinnaam verhuizen en ook dat is niet evident vrees ik?

Wie dient me hier van advies?

Bedankt
    Johny

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren geleden door  Johnyw.

Bijdrager
    Domtoren

Ik werk al jaren naar volle tevredenheid samen met transip.nl

Bijdrager
    vdlindenmark

Antagonist zijn echt kanjers! Zeker als je PHP7 gaat gebruiken:-)
    Bovendien zijn hun nieuwe pakketten gebaseerd op processorkracht en niet meer op opslag/dataverkeer.

Bijdrager
    SvS

Let wel op kwaliteit van helpdesk en service.
    En of ze datgene bieden wat je zoekt.
    Niet blind op prijzen staren.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  SvS.

Bijdrager
    Shmoo

Wat nou helpdesk? Die heb je als het goed gaat nooit nodig. Misschien heel even tijdens het installeren en verhuizen van je shit. Hostings zijn van het niveau dat je het een keer opzet en dan blijft het gewoon jaren functioneren zonder er naar om te kijken.

Er wordt altijd zoveel praat omheen gebouwd wat helemaal niets met het hosten of je site te maken heeft. Kortom het allemaal niet zo spannend en de verschillen tussen al deze bedrijven zijn gewoon echt minimaal.

Bijdrager
    vdlindenmark

Indien er niet veel technische kennis is aanwezig is, zou ik zeker wel goeie support adviseren. Zeker met een WordPress-website!
    Ik ben het met je eens dat je support nooit nodig wilt hebben, maar mocht je het nodig hebben dan wil je goeie en snelle hulp. Niet 24 uur moeten wachten op een e-mailtje: “we hebben je vraag doorgezet naar de volgende afdeling”.

Bijdrager
    SvS

@shmoo Ik heb ook een wordpress site en iets werkte niet, na zoeken bleek dat hoster iets moest aanpassen aan de rechten. Jawel, het is handig als ze goede service verlenen met snelle respons-tijd / degelijk helpdesk runnen, zeker voor mensen die vaker hulp vragen.

Welke soort site heb je, TS?

Bijdrager
    Johnyw

Goeie morgen allemaal,
    Bedankt voor de reacties.
    Ik heb ondertussen de knoop doorgehakt en ben scheep gegaan bij Antagonist !
    @svs: ik heb een wordpress site en die was gehost bij Host1Plus, maar de problemen die ik daar gehad heb, dat houd je niet voor mogelijk !!! Absoluut NOT DONE !
    En pas op , ze doen zeer moeilijk. Ik wil uiteraard mijn domeinnaam meenemen naar Antagonist, maar die mannen vertikken het om mij de verhuiscode te geven , stel je voor..

Bijdrager
    Robin Peek

Ik heb zelf ook alweer enkele jaren hele goede ervaringen met het hosten van mijn WordPress websites bij TransIP. Ik begrijp het argument van Shmoo maar in de praktijk is het toch wel fijn wanneer jouw hostpartij snel en goed reageert op vragen. Dat is voor mij een van de redenen om mijn websites bij TransIP te hosten. Ze reageren super snel, duidelijk en zijn niet te beroerd om iets verder te kijken dan nodig is.

@ Johnyw – Vreemde praktijken van Host1Plus. Ik neem aan dat het gewoon jouw domeinnaam is? Je hebt dus al het recht om de verhuiscode op te vragen. De meeste ISP geven gewoon de mogelijkheid om de verhuiscode ten allen tijden raad te plegen in een soort van controlpanel.

Geblokkeerd
    Humain

Hosting2go superzaak met goede service tegen een strakke prijs. Maken backups van alles wat mij eens gered heeft en is snel met het reageren op berichten. Ook in de weekenden.

Bijdrager
    SvS

Goed geregeld, Johnyw en… Host1Plus maakt hier nu beslist geen goede reclame mee…

Bijdrager
    Johnyw

@Robin Peek Host1Plus heeft zijn diensten (voorlopig?) afgesloten…dus iedereen die ondergebracht werd op hun servers in Frankfurt kan helemaal niks meer doen of bereiken !

Bijdrager
    koen

Hopelijk had je jouw website al overgeheveld.

Moderator
    Raymon Mens

OMT wordt gehost bij TransIP, we zijn erg tevreden over hun performance en service. Ik draai zelf privé een wordpress-site bij TransIP en dat gaat ook als een speer.

Bijdrager
    koen
    Raymon op 28 november 2016

OMT wordt gehost bij TransIP, we zijn erg tevreden over hun performance en service.

Zit het forum daar ook, want dat is nog altijd rinse appelstroop.

Moderator
    Night

Ik heb diverse WP-sites ondergebracht bij http://www.one.com. Het voordeel vond ik, dat je zelfs bij de installatie er geen omkijken naar hebt. Eén druk op de knop in je configuratiescherm en de basisinstallatie staat klaar voor gebruik.

Bijdrager
    Wauters

+1 voor one.com. Ik heb daar al 7 jaar een Joomla site staan voor een lagere school, nog nooit iets mee geweest.
    Heb daar een 10-tal domeinen staan: zeer overzichtelijk configuratiescherm en vrij goedkoop.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  Wauters.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.