16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    Brims

Goeie USB scanner onder OS 10.3.3?

Goeie USB scanner onder OS 10.3.3?

Onze Nieuwe HP3970 blijft steeds hangen. Vanuit Photoshop naar de scanner en andersom blijft Photoshop hangen. En wij willen dus eigenlijk een andere.
    Ik zelf denk aan een Epson maar hoor daar ook niet al te goed nieuws over. Al heb ik op mijn werk een 1680 waar ik erg wijs mee ben. Natuurlijk is de prijs daarvan ook anders.

Gaarne wat advies van 10.3 gebruikers!

http://www.epson.nl/product/imaging/epson_perfection_1670_photo/

Alvast bedankt!

Bijdrager
    KarelWillem

Epson Perfection 1650.

Draait sinds 10.1 al prima bij mij en daar is onder 10.3 geen verandering in gekomen.

Moderator
    unSOUND

Geen problemen met Epson hier,

Ik wel een HP en een Canon gehad, niet zulke goede resultaten mee gehad,
    dus toch weer fijn een Epson besteld, dit maal de 1670, kost ongeveer € 120,-
    Naar mijn mening weet Epson ook beter om te gaan met het scannen van
    drukwerk, net wat minder last van moire patronen….

maar bedenk goed dat mensen hier hetzelfde doen als
    met auto’s: als ze eenmaal een bepaald merk hebben,
    zullen ze er bij hoog en laag over hemelen….

Bijdrager
    MacX

Het is maar voor de helft een antwoord op je vraag, maar ik gebruik de HP psc 1210 All In One. De scan resultaten zijn heel bevredigend en hij kan toevallig ook nog een leuk printje maken. Hij neemt slechts de ruimte in van een groot uitgevallen schoenendoos en heeft een klepje aan de voorzijde dat zowel de in als uitvoer is. Kan dus ook erg makkelijk een kopietje maken zonder dat de computer aanstaat. Ben er heel tevreden over.:)

Bijdrager
    franswilco

Epson Perfection 1650 Photo. Werkt perfect, aanrader.

Bijdrager
    rrrody

epson rx500 -all in one
    supper :apple:

Bijdrager
    Dennis002

Voordeel van de mooie platte canonscanners t.o.v. de epson is naast de vormgeving de voeding via de usb-poort

Bijdrager
    dimelot

Ik heb goede ervaring met de Lexmark P3120 (all-in-one, copieer, printer en scanner)….Kwaliteit is naar de prijs vind ik en ik weet niet wat voor kwaliteit je wilt hebben, maar die is redelijk goed voor thuisgebruik en dat voor maar €88 (nu momenteel in de reclame bij de Mediamarkt)

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    nightf3v3r

Ik heb een Canon Canoscan 5000f. Een uitstekende scanner.

Bijdrager
    macpro

Hier een Canon LIDE 50. Werkt probleemloos onder OS X.

Eerst hadden wij ook een HP ScanNJet maar die is snel terug naar de winkel gegaan.
    Bleef tijdens het scannen op verschillende plaatsen spontaan hangen.
    HP helpdesk had geen oplossing, behalve de laatste nieuwe drivers.
    En die hadden we al gebruikt.

Bijdrager
    chm

Voor het betere werk (opzicht en doorzicht) is de Canoscan 9900F zeker een aanrader, wel wat duurder dan de hier geplaatste voorbeelden maar elke Euro waard! 8)

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/belgiumflstore.woa/90203/wo/702zUOAnkwej2unVcAqRaujW7gn/1.4.0.5.10.11.0.13.0

Bijdrager
    Loesje

… Epson is een opluchting na HP. Het klopt dat HP “gewoon goed scant” maar Epson scant professioneel en dat voelt heel anders aan. Ook goede software waar je veel keuzemogelijkheden mee hebt. Komt op mij veel beter over dan de HP. Moet ik toch even kwijt.

Bijdrager
    macpro

Kleine rectificatie: wij hebben een Canon LIDE 30 i.p.v. de LIDE 50.

Bijdrager
    Brims

Wat voor goeie grafische scanner zal ik in 2014 aanschaffen?
    Graag tips want ik heb het idee dat epson osx niet ondersteund!

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik gebruik zonder problemen een Epson Perfection V200 van een paar jaar oud, onder 10.7 t/m 10.9. Stekker erin en je kunt scannen met Fotolader (de bijgeleverde programma’s heb ik nooit geprobeerd).

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.