8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iJeroen

Goeie (gratis) wekker voor de mac?

Ik vroeg me af of er een programmaatje bestaat dat je computer aanzet op een bepaalde tijd, een muziekje afspeelt, en ik ‘m vanaf daar kan snoozen of uitzetten. Ik heb Alarm Clock al geprobeerd, maar daarvoor moet je je computer in slaapstand laten staan. Ik weet niet of dit mogelijk is… ?

PS: misschien iets wat je scherm steeds meer verlicht, net als de Philips Wake-Up Light! :P

Bijdrager
    Speedooo

Awaken is een zeer goed programma moet ik zeggen voor een klein bedrag van $ 12,95 ben jij de troste eigenaar er van. Het programma heeft alles wat je nodig hebt.
    [size=7:eb498db1f8]Maar je kan ook even op een piratenschip kijken [/size:eb498db1f8]

Awaken 4, maar wat is er mis met the good old mobile phone?

Bijdrager
    bartje

Slaap/sluimerstand is hetzelfde?

Bijdrager
    iJeroen
    ”Speedooo”

maar wat is er mis met the good old mobile phone?

Die trilt als de zenuwen! :sealed:
    Bedankt, ik zal even kijken…

Bijdrager
    Lesliedec

Wat je ook kan doen, en dan blijft het gratis , is je Mac automatisch laten opstarten door bij energiestand een schema op te geven. Vervolgens maak je een taakje in automator dat iTunes opent, een playlist kiest en begint af te spelen. Dit taakje plan je dan in naar keuze in je agenda (uur, frequentie,..)

Voila…homemade wekker…

Ik had het zelf nog uitgebreid zodat ook iedere de krant al openstond tegen dat ik aan men computer kwam om het ‘alarm’ af te zetten.

Bijdrager
    cj
    ”Lesliedec”

Wat je ook kan doen, en dan blijft het gratis , is je Mac automatisch laten opstarten door bij energiestand een schema op te geven. Vervolgens maak je een taakje in automator dat iTunes opent, een playlist kiest en begint af te spelen. Dit taakje plan je dan in naar keuze in je agenda (uur, frequentie,..)

Voila…homemade wekker…

Ik had het zelf nog uitgebreid zodat ook iedere de krant al openstond tegen dat ik aan men computer kwam om het ‘alarm’ af te zetten.

Nu nog zorgen dat je mac koffie zet…

Bijdrager
    Lesliedec

zou idd handig zijn…verder als een eitje bakken en men bed opdekken heb ik hem nog niet gekregen….dan toch maar terug switchen naar Windows?;-)

Moderator
    Mac Daddy

Je kan ook Alarm clock gebruiken en je computer net iet van te voren laten opstarten via systeemvoorkeuren – > Energiestand.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.