10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Ansems

Goedkope site, wat denken jullie?

Hoi OMT’ers,

Ik ben een site tegen gekomen waar ze heeeel goedkope telefoons verkopen 290 voor een iPhone 4s bijvoorbeeld. Wat denken jullie hiervan? Heb het KVK nummer al gecheckt maar dat lijkt gewoon te kloppen. Dus ik hoor graag wat jullie van de site vinden voor ik iets koop.
    http://WWW.click-phone.nl

Bijdrager
    Ansems

Ik zag hem niet staan tussen recente topics dus vandaar dat ik dit nog even zeg dan komt hij bij laatste posts in de hoop dat hij dan wel zichtbaar word.

Bijdrager
    KarelWillem

Ze hebben een leuk winkeltje in Amsterdam.

Langs gaan, en even gaan kijken is misschien de moeite.:)

Maar de kans dat die prijzen kloppen is niet heel groot.

Bijdrager
    hatolex

Afgezien van de marktplaats iphone?

Bijdrager
    Ansems

@KarelWillem

Hmm langs gaan is niet echt heel voordelig woon namelijk in Brabant dus het is niet zo van ”even” langs gaan. maar jij denkt dat het wel te vertrouwen is? het lijkt me dat ik wel een melding krijg als ze die 290 niet goed vinden.

Bijdrager
    Ansems

@hatolex

Ja ik begon er een beetje wantrouwig over te worden..

Bijdrager
    fred44nl
    Bijdrager
    jf
    iRepairs op 01 oktober 2013

Hmm langs gaan is niet echt heel voordelig woon namelijk in Brabant dus het is niet zo van ”even” langs gaan.

Dat is iets waar veel oplichters dankbaar gebruik van maken.

iRepairs op 01 oktober 2013

maar jij denkt dat het wel te vertrouwen is? het lijkt me dat ik wel een melding krijg als ze die 290 niet goed vinden.

Ik zou toch echt bij die winkel langs willen gaan, vooral omdat de prijzen zo onwaarschijnlijk laag zijn.

Bijdrager
    Ansems

Dank jullie wel voor de snelle nuttige informatie! ben blij dat ik niets gekocht heb zeg..

nu gaat mijn zoektocht weer verder ”Opzoek naar een goedkope iPhone 4s”;)

Bijdrager
    hatolex

Misschien kun je beter een alternatief voor je telefoon zoeken dan naar een alternatief adresje

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.