9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    chrisy

goedkope shuffle

Weet iemand waar ik een ipod shuffle 2/3g (geen 2de hands) goedkoop( onder de 30 euro) kan krijgen in de buurt van Groningen.

Bijdrager
    KarelWillem

Nergens.
    Of je nu wel of niet in de buurt van Groningen zoekt.:lol:

Bijdrager
    Trat

Of je doet even snel zo’n LOI-cursus geval…:)

Bijdrager
    Nikita

Misschien de 3e generatie bij een APR of de MediaMarkt e.d. (oude voorraad), maar onder de € 30,- gaat hoogstwaarschijnlijk niet lukken. Bovendien zal je zelf langs moeten bij die winkels, want meestal staat die voorraad niet op internet vermeldt.

De tweede generatie ga je in elk geval niet meer vinden, nieuw in een winkel, want dat zijn apparaten die anderhalf jaar geleden al zijn vervangen…

Best bet: Marktplaats.

Bijdrager
    Trat

Of eBay (maar niet onder de €30)…

Bijdrager
    Nikita

Nee, als je bedenkt dat de nieuwprijs van de 2e generatie € 69,- was en van de 3e generatie € 75,- mag je blij zijn met een nieuwprijs voor een oud model van € 50,-. Tweedehands is natuurlijk een ander verhaal; dan denk ik dat de € 30,- wat realistischer is.

Bijdrager
    chatsmit

Ik heb hier nog een nieuwe, niet uit de doos gehaald (heb er niks aan). Ik woon in Noord Brabant, dus niet dichtbij, maar als je interesse hebt, laat het maar weten, 40 euro excl. verzending.

Bijdrager
    chrisy

bedankt maar als ik geen krijg onder de 30 euro koop ik gewoon de nieuwe.

Bijdrager
    Maverick9898

Ik wou net zeggen, koop gewoon de nieuwe. Dat is maar 20 euro extra:P. Zoveel is dat nou ook weer niet.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.