6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    RalphvRoekel

Goedkope Midi Controller

Hallo,

Ik zoek een MIDI controller, en wel eentje die een aantal draaiknoppen/schuifregelaars heeft voor tussen de 50 en 100 euro.

iets tussen:

en deze:

Een middenweg qua prijs en mogelijkheden zou mooi zijn.

Bijdrager
    KarelWillem

http://www.musicstore.de:80/de_DE/EUR/MixVibes-U-MIX44-USB-Audio-Interface-fuer-DJs/art-DJE0003407-000

Misschien is het wel een idee om te melden waarvoor je hem wilt gaan gebruiken.
    Dat scheelt natuurlijk nogal.

Bijdrager
    Ultrajectum

Hoi,

Kijk hier anders even

[/url]

Net iets duurder dan jij wil, maar wel echt een leuk apparaat. Heb hem zelf ook:wink:

Bijdrager
    Ultrajectum

Oh sorry, zie nu pas dat ie niet meer leverbaar is.

Bijdrager
    RalphvRoekel

Ik wil hem voornamelijk gaan gebruiken voor het aanpassen van parameters/functies in bijvoorbeeld GarageBand/logic. Of om bijvoorbeeld geluiden in te faden/uit te faden.

Bijdrager
    klonic

Volgens mij bestaat het geen jij zoekt niet. Aangezien je niets over pads zegt en wel over pots en faders zou ik voor de nanoKontrol gaan:

Midicontrollers beginnen eigenlijk vanaf €200 de korgjes (en cloontjes) zijn een uitzondering. Het is dus je enige optie buiten tweedehands. Anders kan je voor voor een Behringer gaan of een UC-33e of eventueel iets als de PCR-3x(x) lijn van Edirol. De UC-33e is ook de keus van vele pro’s dus waarschijnlijk kwalitatief de beste optie.

Ik zelf heb de PCR-300 welke voor mij prima voldoet, geen problemen mee gehad tot nu toe. Ook heb ik een behringer BCD-3000 gehad en die voelde toch wel wat matig kwa bouwkwaliteit. Nu heb ik ook een nanoKontrol en dat is gewoon veel controller voor je centen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.