8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mcloud

Goedkope MacBook voor applicatie ontwikkelaar.

Hallo beste mensen,

Ik ga over een jaar (ja een jaar) de opleiding applicatie ontwikkelaar doen. Nu zegt de leraar die dat geeft dat een MacBook een betere keuze laptop is voor deze opleiding. Nu heb ik deze op Leapp gevonden:

https://leapp.nl/macbook-unibody-13-intel-c2d-2-26.html?sku=

Is dit een goed model? En is hij wel krachtig genoeg? En zeker omdat men zegt dat de witte macbooks snel scheurtjes oplopen? Het maakt me ook niet zo veel uit als ik bijvoorbeeld niet kan upgraden naar mountain lion of zelfs mavericks.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Bijdrager
    eiko
    mcloud op 01 juli 2013

Het maakt me ook niet zo veel uit als ik bijvoorbeeld niet kan upgraden naar mountain lion of zelfs mavericks.

Dat maakt juist wel uit, want anders moet je ook met een oude versie van Xcode werken.
    Als ik jou was zou ik nog een jaartje sparen.

Bijdrager
    Gerd

Als Applicatie Ontwikkelaar moet je juist bijblijven met de nieuwste trends & uitgaves van software.
    Deze moet je ook kunnen draaien om te begrijpen waar je (nieuw te bouwen) applicatie aan moet voldoen.
    Dus ik zou nog even doorsparen voor bv. een 13inch MacBook Air.

Bijdrager
    TheBigZ

Eens met eiko en Gerd. De MacBook uit jouw link is al bijna vier jaar oud. In plaats van daar €699 aan uit te geven kun je beter een paar honderd euro doorsparen voor een (instap) 13″ MacBook Air.

Moderator
    Night

Ook de nieuwste typen zijn (2e-hands/demo-model) goedkoper te krijgen.

Bijdrager
    computer space

Koop liever de simpelste Air of de vorige versie daarvan, dat zijn beide aantrekkelijkere machines dan deze Macbook voor 699.
    Iets duurder, maar je bent er veel beter mee af.
    Nieuwe 13 inch is 1129. Wacht op een BTW actie bij MM/Saturn/BCC en hij zal zo’n 933 zijn.
    En bij die Leapp machine ben je er ook niet met 699.
    Maak daar minimaal 799 van: 100 euro om te upgraden naar 4/8gb en 7200rpm harde schijf, of 850 als je er ook een SSD in wilt.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Aaah weer een wat moet ik voor macbook kopen topic.:)

Bijdrager
    mcloud
    MEEUW op 01 juli 2013

Aaah weer een wat moet ik voor macbook kopen topic.:)

Tja, jullie zijn de experts hé :P.

Maar ik heb al een keuze gemaakt, Bedankt iedereen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.