14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    Gemstone

Goedkope lightning naar ethernet adapter, waar te vinden?

Hoi,

Weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een lightning naar ethernet adapter kan kopen? Heb er één van Belkin gezien, maar die is €99 en dat vind ik toch best prijzig.
    Alvast bedankt.

Bijdrager
    McPim

Hier of hier bijvoorbeeld en in China voor een tientje. Een beetje WiFi verbinding is sneller dan zo’n 100 Mbps adapter, dus ik ben wel benieuwd waarom je dit zou willen?

Bijdrager
    Gemstone

@ McPim Het is voor m’n opa. Hij heeft sinds kort een iPad, maar in verband met straling hebben ze alles bekabeld en geen wifi. Ja, dat bestaat ook nog. 😃

Bijdrager
    McPim

Prachtig 😉.. Nou dan zal die snelheid ook wel meer dan voldoende zijn!

Bijdrager
    Gemstone

@mcpim dat denk ik ook. Ga er eens naar kijken.

Bijdrager
    WoutVanH

@gemstone

Hier bij Amazon voor 2 tientjes te koop, ze hebben er nog meerdere… Mag je ook gratis terugsturen wanneer het niet goed is (België)…

RJ45-Ethernet-LAN-Netzwerkadapter für Phone / Pad, Ethernet-Adapter, 10/100 Mbit / s Hochgeschwindigkeit, Unterstützt OS 10.0 oder höher für Phone X / 8/8 Plus / 7/7 Plus / 6s / 6s Plus & Pad (Weiß) https://www.amazon.de/dp/B07TPH9YNN/ref=cm_sw_r_cp_api_i_wkTzDb2YK13HA

Bijdrager
    Gemstone

@woutvanh dankjeweel! Heb er net één besteld bij Bol.com. Mijn Engels/Duits is nogal om te huilen, dus Amazon is al geen optie. 😄

Bijdrager
    Pivni Pes

Niet dat ik het nodig hebt, maar werkt dat echt op een iPad/iPhone?

Bijdrager
    Gemstone

@Pivni Pes Sinds dit jaar schijnt het een stuk verbeterd te zijn, dus ben benieuwd.

Bijdrager
    McPim

Anders zouden ze waarschijnlijk niet verkocht worden hè (duhh 🤓)? Je krijgt zelfs een ‘Ethernet’ menu in je settings zodra je zo’n adapter aansluit. Ik weet natuurlijk niet of zo’n tientjes ding net zo goed werkt als een dure, maar het lijkt (reviews) van wel.

Bijdrager
    Gemstone

@mcpim Bij die adapter die je mij hebt aangeraden op Bol.com staan helaas geen reviews, maar de rest van het product ziet er prima uit, dus we wagen het er gewoon op.

Bijdrager
    KarelWillem

Hebben ze bij opa thuis ook geen radio, TV, verlichting, ramen?

Is wifistraling gevaarlijk voor je gezondheid?

Doet me een beetje denken aan…

Bijdrager
    KarelWillem

WoutVanH op 28 augustus 2019 om 21:15
    @gemstone

Hier bij Amazon voor 2 tientjes te koop…

Ja, alleen verzend deze niet naar Nederland. .;)

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 3 dagen geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Gemstone

@karelwillem Waarschijnlijk goed bedoelt, maar wij weten gelukkig wel dat wifi niet schadelijk is voor de gezondheid. We hebben het aan mijn opa en oma proberen uit te leggen, maar ze willen er gewoon echt niet aan. Het is hun huis, hun leven, dus als zij het zo willen, is dat voor ons prima. 😊

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.