11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    HSL

goedkope hosting voor professioneel vormgevers forum…??

ik wil een vormgevers forum starten en ik vroeg me af of iemand een goedkoop hosting bedrijfje weet we hebben niet veel ruimte nodig, ik heb al vaker gehost, maar dat is niet bij goedkope bedrijfjes!

en als er mensen zijn die mee willen doen stuur even een mailtje naar:
    (het is wel de bedoeling dat het een professioneel vormgevers forum wordt!!)

update: email adres verwijderd

Bijdrager
    Mmmarco

Kijk eens op http://www.adhosting.nl. Goedkoop EN erg goed. (Ja, het kan). Zelf heel goede ervaringen mee. € 5,56 p/mnd. Erg uitgebreide service.

Specificaties: Toegang tot EAT (zelf emailadressen beheren), Onbeperkt POP3 accounts ,E-mail aliassen ,Autoresponders ,Eigen CGI-Bin, Perl 5 ondersteuning , HP ondersteuning , Beveiligde directories , Eigen FTP account , MySQL ondersteuning , Frontpage 2000 ondersteuning , Dagelijkse backups ,Webbased e-mail , Catch All Emailbox , Onbeperkt dataverkeer (Fair Use) , Uitgebreide statistieken, Mailinglists)

Bijdrager
    Zout

geen PHP? Alle beetje forums en websites zijn in php geschreven…

Moderator
    Adriaan Mol

Of gebruik mijn hosting (waar MacOSX.nl ook op staat): http://www.novahost.nl/

Bijdrager
    Paul

Dutchwebhosting.nl zou de records kunnen breken: wel PHP, 30 MB; 60 euro excl. BTW per jaar. Ik heb er een paar geregistreerd aldaar; geen klachten.

Paul

Bijdrager
    Paul

Eeeeh, ben zeker geĂ¯nteresseerd in een professioneel forum maar geen proFFessioneel forum want dat staat zo ‘on-professioneel’ :wink:

Paul

Bijdrager
    HSL

hoe bedoel je………? :oops: :wink: :D

Bijdrager
    KarelWillem
    ”HS-L”

hoe bedoel je………? :oops: :wink: :D

Dubbel FF in plaats van enkel F
    Oftewel: het moet proFessioneel zijn, i.p.v. proFFessioneel

Nu zie ik dat wel nergens staan, maar zie ik wel het volgende:

ProfeSioneel, i.p.v. het juiste ProfeSSioneel.

Poeh, het valt nog niet mee om professioneel te zijn!

Maar, we dwalen af volgens mij. Ik ben wel geĂ¯nteresseerd in een dergelijk forum, dus hou ons op de hoogte.

Bijdrager
    maximedegreve

Ik host mijn site bij macin.be , ze geven ondersteuning voor iweb wat wel mooi meegenomen is! Ik denk ook wel dat ze het goedkoopste zijn op het web, je moet maar eens kijkje nemen voor 26 euro per jaar heb je al 10gb webruimte en 150gb bandbreedte, hopelijk heeft dit je geholpen ! groetjes maxime!

Bijdrager
    Vrolijk
    ”Adriaan

Of gebruik mijn hosting (waar MacOSX.nl ook op staat): http://www.novahost.nl/%5B/quote:550080695c%5D

*KUCH

Novahost is gestopt met haar hosting activiteiten.
    Alle klanten van Novahost zijn verhuisd naar Byte.nl.

Bijdrager
    macmickey2
    ”maximedegreve”

*knip* hopelijk heeft dit je geholpen ! groetjes maxime!

Een topic uit 2002….:P
    Maar goed misschien heeft het geholpen… :wink:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.