16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

goedkope bluetooth gsm

nu ik via mijn macbook pro smsjes zou kunnen zenden met een bluetooth gsm ben ik op zoek naar een goedkope bluetooth gsm. ik wil geen 100den euro’s geven aan een gsm omdat ik dit toch maar een dom gebruikerstoestel vind. Snufjes gebruik ik 1maal daarna niet meer.

Hebben jullie een idee?

Bijdrager
    Donnie Darko

Zoek hier maar eens, alleen even aanklikken: “Bluetooth > Required”.

Of hier, `Bluetooth: Ja`

Succes.

Bijdrager
    12Mac

De Benq- Siemens S68 is een zakelijke telefoon met bluetooth. Deze kost nieuw rond de €200 zonder abbo en simlockvrij.
    Ik heb verder geen ervaring met deze telefoon maar hij is wel redelijk goedkoop.
    Het probleem met bluetooth is eigenlijk dat het alleen voorkomt op de duurdere telefoons. Maar wellicht is er nog wel een oud model nokia wat goedkoper is.

Bijdrager
    rss

http://tweakers.net/pricewatch/135561/url%5D

Die SE z530i is misschien wel iets….:?

Bijdrager
    ragoooon

Zoek even op de site van Phone house.
    Hier een aantal ‘goedkopere toestellen’ met bluetooth:
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik

[size=9:77b84af24f]moderatie door magic-with-mac: links ingekort[/size:77b84af24f]

Bijdrager
    noxius

Ik zou m 2e handskopen…

eBay

Bijdrager
    Nic

Beetje offtopic: De site die Donnie Darko gaf is werkelijk fantastisch! :D
    Ik zocht al een tijdje naar een nieuwe telefoon, maar kon er niet echt een vinden, en kon door de bomen het bos niet meer zien. Maar hiermee heb ik gewoon alles aangevinkt wat belangrijk is voor me, en hup, daar kwam een erg leuke telefoon uitrollen.:D

Ontopic: Moondust, de site die Donnie Darko dus gaf is erg handig voor wat jij wilt bereiken!

Geblokkeerd
    Anoniem

Nokia 6021, nieuw negentig euro…

Doet BlueTooth, Tri-Band en GPRS… Heel netjes voor die prijs…

Bijdrager
    jozefmar