8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Fireman

Goedkoopste office abonnement

Nu office voor de iPad beschikbaar is heb ik die direct gedownload. Nu moet je zo’n abonnement henn van €100,-
    Op welke wijze kan ik goedkoper/gratis gebruik maken van word/excel/PP ?

Ik heb de beschikking over student of docent mogelijkheden.

Bijdrager
    Shmoo

Al geprobeerd op de site van Microsoft te zoeken naar verschillende bundels?

Er zullen vast wel sites te vinden zijn waar je dit soort software met korting kunt kopen, Microsoft heeft al jaren van die kortingbundels en speciale acties op hun software, zeker op Office.
    Vergeet niet dat Apple 30% krijgt van alles dat jij aankoopt via die nieuwe Office iOS Apps. Het lijkt mij dan sterk dat Microsoft Apple gebruikers ‘ in-app ‘ kortingen gaat geven en daar nog eens 30% van gaat afdragen terwijl ze er al de pest in hebben dat ze 30% moeten betalen van iets waar Apple niets mee te maken heeft.

Ik doe jaarlijks hetzelfde met mijn NHL GameCenterLive abonnement op de Apple TV en iOS devices. Ik koop dat abonnement gewoon in USD op de website van de NHL in Amerika met vroegboek-korting waarna ik gewoon kan inloggen met mijn ID en toegang krijg. Op die manier betaal ik niet te veel, maak ik gebruik van de wisselkoersen en krijgt Apple zijn 30% niet over de Euro prijs.

Google eens op Office 365 kortingcode – iets in die trant, er zullen vast wel sites te vinden zijn met acties.
    Let wel op waar je koopt, als een korting te mooi klinkt om te geloven dan is dat meestal ook zo.

Geblokkeerd
    Anoniem

Op […] voor […] dollar […]

Je krijgt gewoon een code gemaild, Maar als je student bent kan je nog goedkoper uit zijn namelijk op surfspot.nl. Hier heb 4 jaar office 365 voor 67 euro.

Vraag en aanbod
    OMT is geen verkoop- of vraag- en aanbodsite. Het volgende is niet toegestaan:

• Te koop vragen of aanbieden van goederen of diensten
    • Ruilhandel of andere initiatieven waarbij een wederprestatie aangeboden of verlangd wordt
    • Oproepen om aan onderzoeken mee te werken, enquêtes in te vullen, in wedstrijden te stemmen, petities te ondertekenen of aan acties voor een goed doel mee te doen

Reclame
    One More Thing is geen promotiemedium voor initiatieven of aanbiedingen, buiten de voorbestemde advertentieblokken. Berichten die fungeren als reclame voor een website of ander initiatief worden verwijderd.

Bijdrager
    Dorkiban

Ik heb via surfspot de hoger onderwijs versie gekocht, 67 Eur voor 4 jaar. Dan krijg je dacht ik ook de nieuwe office versie voor mac als die uitkomt. Overigens is de office voor de ipad het wel waard. Is erg mooi. Behalve dan dat je alleen maar via Onedrive in de cloud kan.

Bijdrager
    Fireman

Dat zou helemaal mooi zijn de nieuwe office voor Mac. Die op surfspot heb ik gevonden. Gaat dan om 2 mobiele en 2 andere apparaten geloof ik.

Kan je mij vertellen waar staat dat je die Office voor Mac krijgt? (Via PB)

Bijdrager
    Fireman

.

Bijdrager
    Fireman

Hoe zit het?

Het wordt gratis ter beschikking gesteld. Is het dan enkel dat je documenten gratis kunt bekijken? En om te bewerken toch het abonnement nodig hebt?
    Of volgt er op de korte termijn dat het voor de iPad, naast nu gratis kunnen bekijken ook gratis bewerken?

Die deal met slimsoft is helemaal niet verkeerd en die schaf ik denk ik ook aan.

Bijdrager
    Fireman
    Dorkiban op 29 maart 2014

Ik heb via surfspot de hoger onderwijs versie gekocht, 67 Eur voor 4 jaar. Dan krijg je dacht ik ook de nieuwe office versie voor mac als die uitkomt. Overigens is de office voor de ipad het wel waard. Is erg mooi. Behalve dan dat je alleen maar via Onedrive in de cloud kan.

Leuke prijs.

onedrive heb ik al en komt dus prima uit. Gebruik nu ook wel dropbox maar daar vind ik me wel wel weer mee.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.