21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:

Bijdrager
    Frenco

goedkoopste macbook ook in zwart?

Hallo allemaal,

Is er iemand die misschien iets heeft gehoord of de goedkoopste macbook ook in zwart uitgevoerd gaat worden??

Gr. Frenco.

Bijdrager
    kontheur

Nee.

EDIT: Laat ik het zo zeggen, het is nooit zeker totdat Apple met een officieël bericht komt.

Bijdrager
    Nikita

Ik denk niet dat die komt, want door het duurste model in zwart te leveren heeft dat model iets ‘unieks’ wat een meerprijs kan rechtvaardigen.

Bijdrager
    d3nn

komt niet denk ik, hetzelfde geld denk ik voor de 12″ macbook pro want de weg die apple is ingeslagen met de nieuwe macbooks zullen ze niet veranderen.

Bij de presentatie van de macbooks werd de zwarte macbook gepresenteerd als de opvolger van de 12″ powerbook.

Bijdrager
    computer space
    ”Nikita”

Ik denk niet dat die komt, want door het duurste model in zwart te leveren heeft dat model iets ‘unieks’ wat een meerprijs kan rechtvaardigen.

De rode ipod is ook uniek. Die kost echter minder dan een normale (er gaan immers euro’s naar een goed doel). Misschien dus tijd voor een rode ibook;-)

Bijdrager
    Frenco

das best balen vind de zwarte eigenlijk mooier maar ja kost wel een paar honderd euro meer….

Bijdrager
    PietjePuk
    ”d3nn”

Bij de presentatie van de macbooks werd de zwarte macbook gepresenteerd als de opvolger van de 12″ powerbook.

Das regelrechte onzin, de zwarte is niet beter dan de andere, gewoon een ander kleurtje, zelfde hardware. De 12″ PowerBook was hardwaretechnisch wel beter dan de iBook. Maar ik hou wel van dat stukje decadentie:)

Bijdrager
    iPodder

Tsja, de zwarte MacBook is echt is extra’s dus duurder. Je kan deze niet vergelijken met de rode iPod omdat dit een speciale actie is tegen de Aids….:?

Bijdrager
    Uzbad

Ja, de enige rechtvaardiging voor die meerprijs is de zwarte kast en een grotere harde schijf. Wat niet tegenhoudt dat ik ‘m toch in de bestelling heb staan. Mijn vriendin houdt nl. niet van mijn witte iBookje, dus wordt die ingeruild… Ja mensen, ik zit onder de plak. Echt vreselijk dat ik moet upgraden:wink:

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”PietjePuk”

…de zwarte is niet beter dan de andere, gewoon een ander kleurtje, zelfde hardware

Hij heeft ook een wat andere finish (mat in plaats van glanzend), maar de
    prijs is inderdaad niet écht in verhouding:P

Bijdrager
    LEXY

Als je de witte met dezelfde grootte kwa schijf besteld als de zwarte, is de zwarte nog steeds €40,- duurder.
    Is belachelijk en pure discriminatie van Apple. :grrr:

Bijdrager
    Nikita

In het begin scheelde het zelfs nog meer…

Bijdrager
    d3nn
    ”PietjePuk”
    ”d3nn”

Das regelrechte onzin, de zwarte is niet beter dan de andere, gewoon een ander kleurtje, zelfde hardware. De 12″ PowerBook was hardwaretechnisch wel beter dan de iBook. Maar ik hou wel van dat stukje decadentie:)

Ik was in de winkel toen de macbook voor het eerst werd gepresenteerd in Nederland (Toen hij werd verkocht in de winkel ben ik gaan kijken en toen draaiden ze daar een presentatie) en daar werd de zwarte macbook gepresenteerd als de opvolger van de 12″ powerbook, er werd een vergelijking gemaakt tussen de oude ibooks en de nieuwe witte macbooks, de 12″ PB en de zwarte macbook en de 15″ powerbook met de 15″ MBP .

onzin ? … ze zullen het wel weten bij de winkel denk ik zo, maar het is inderdaad niet zo net als bij de powerbooks dat je praat over een heel ander product maar over een macbook met iets extra’s.

Bijdrager
    PietjePuk

Wat mag dat extra dan wel zijn, gaat die MacBook beter presteren vanwege zn zwarte kleurtje?

Bijdrager
    Marius1976

@pietje

Wat bedoelde jij trouwens met ‘hardware technisch beter’ toen je de ibook en de powerbook vergeleek.

Bedoelde je daarmee de prestaties, of bedoelde je ook de duurzaamheid / kwaliteit van de hardware?

Groet,
    Marius

Bijdrager
    PietjePuk

De 12″ PowerBook had in vergelijking met de iBook (12″ of 14″, maakt nu niet uit) een iets snellere processor, een beeldscherm van betere kwaliteit, de alu behuizing natuurlijk en vooral het dubbel aan videogeheugen van de iBook. Dit alles verantwoorde zn meerprijs tegenover de iBook veel meer dan nu het geval is tussen de witte en de zwarte MacBook. (ok het was meer dan tussen de zwarte en witte nu)
    Mn punt is dan ook eerder dat je zeker niet kan spreken over het feit dat de zwarte MacBook de 12″ PowerBook zou vervangen.

Bijdrager
    mac lover

geen enkele mac kan bij mij een andere vervangen… ik hou allemaal van ze, stuk voor stuk…

oke das een beetje overdreven maar er worden bij mij geen mac’s aan de kant geschoven voor een andere

Bijdrager
    Nikita

Béétje overdreven? Het zijn en blijven computers hoor :P
    Gewoon elektrische apparaten zonder gevoel…

Bijdrager
    Frenco

ja het is een gebruiksvoorwerp, maar dan wel het beste gebruiksvoorwerp!!:D

Bijdrager
    d3nn
    ”mac

geen enkele mac kan bij mij een andere vervangen… ik hou allemaal van ze, stuk voor stuk…

oke das een beetje overdreven maar er worden bij mij geen mac’s aan de kant geschoven voor een andere

Toepasselijke nickname heb je dan:P

Bijdrager
    Juch
    ”mac

Misschien moet je het fenomeen ¨mooie vrouw¨ nog ontdekken. Je bent immer pas 15…;)

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.