9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ermo

Goedkoopste iPhone 5 bij Hi?

volgens mijn vergelijking:

t mobile
    16 gb iphone
    200 Minuten
    200 euro bijbetalen
    25 euro eerste 6 maanden
    daarna 50 euro 18 maanden
    200+150+900=1250

vodafone
    16 gb iphone
    200 minuten
    189 euro bijbetalen
    27,50 8 maanden
    daarna 16 maanden 55
    189+220+880=1289

Hi
    16 gb iphone
    12 maanden 29,50
    12 maanden 59
    350+708=1058
    (is lease, ik weet niet of je iphone dan wel of niet van jezelf is)

bellen en sms’en zijn met de beschikbaarheid van facetime, iMessage en whatsapp niet zo belangrijk…

Bijdrager
    jesper211232

ik niet waar je opsommingen voorstaan?
    dus vodafone en t-mobile 200 min en voor de rest niks?
    geen MB en belminuten?

Inactief
    Anoniem
    ermo op 26 september 2012

bellen en sms\’en zijn met de beschikbaarheid van facetime, iMessage en whatsapp niet zo belangrijk…

Want bellen met een telefoon doe je natuurlijk niet…. :S

Bijdrager
    fozzy

Het belangrijkste vergeet je. Bij Hi is het lease, bij de andere die je noemt is de iPhone gelijkvan jezelf.

Bijdrager
    ermo
    THX-1138 op 26 september 2012

bellen en sms\\\’en zijn met de beschikbaarheid van facetime, iMessage en whatsapp niet zo belangrijk…

Want bellen met een telefoon doe je natuurlijk niet…. :S

Ja natuurlijk wel maar het wordt wel steeds minder.
    Tenminste in mijn geval wel.

Ik zou eventueel een sim only + zelf een iphone kopen kunnen overwegen omdaty ik zo weinig bel.
    Het is zeker niet het belangrijkste wat ik met een iphone doe……but that’s just me.

Bijdrager
    ermo
    fozzy op 26 september 2012

Het belangrijkste vergeet je. Bij Hi is het lease, bij de andere die je noemt is de iPhone gelijkvan jezelf.

moet je het op het einde van de looptijd dan afkopen?

Bijdrager
    Chorro

(is lease, ik weet niet of je iphone dan wel of niet van jezelf is)

Nee, is dan niet van je zelf.

Voordelen:
    – Je bent niet in 1x een paar honderd euro lichter als je het toestel komt halen en een abbo afsluit
    – Zit een soort van verzekering bij in waardoor je vervangend toestel krijgt

Nadelen:
    – Is vaak uiteindelijk duurder, maar sowieso is je maandbedrag veel hoger
    – Na de contractperiode heb je 2 opties. Je stuurt het toestel terug, waarmee je het abbo afsluit of juist verlengd (en daarbij een nieuw toestel krijgt naar keuze) of je koopt het toestel van ze over. Als ik het goed heb is dat bij Hi met een contractperiode van 2 jaar een bedrag van 15% van de nieuwwaarde. Zo maar het toestel houden zonder te betalen gaat dus in zo’n geval niet door, terwijl dat bij een regulier abonnement wel kan.

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

In de voorwaarden van Hi staat dat je een eenmalige boete krijgt van 25 euro wanneer je het toestel niet terug geeft….. 15 procent van 680 euro is al ruim 100 euro…. dus ik zou het wel weten^^ De telefoon hoeft naar mijn weten enkel aan te gaan, aan te blijven en te kunnen bellen aan het einde van je contract… en als je hem niet terugstuurt… dan betaal je 25 euro:)

Bijdrager
    jf

Ik denk dat je als je hem echt wilt houden die 25 euro extra kwijt bent, bovenop de afkoopwaarde. Ze zijn niet gek.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.