22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    ImpactFtw

Goedkoopste Iphone 4 Abonnement?

Heej Iphone Experts! daar ben ik weer met een vraag ..
    Mijn vader heeft deze week nog een nieuwe mobiel nodig het maakt hem niet uit dat het de Iphone 4 is dus ik moet voor hem even opzoek naar een Iphone 4 goedkoope abonnements.
    Hij belt wel veel en internet wil hij ook graag overal hebben dus het is Zakelijk gebruik!

Ik zou zeggen Start de zoekmachine!

Bijdrager
    karelschapie

Start de zoekmachine zelf. Als je de goedkoopste wil, moet je er wel wat moeite voor doen. Iphoneclub heeft een vergelijking op de site staan.

Geblokkeerd
    Anoniem
    Bijdrager
    ImpactFtw

oke heb je aan 100 bel minuten genoeg voor zakelijk bellen.

Bijdrager
    Maikelw

Jij wel

Bijdrager
    Dustin24

@Usain
    Ben heeft geen iPhone…

Bijdrager
    Hansi2124

Verplaatst naar juiste subforum.

Bijdrager
    wjend

oke heb je aan 100 bel minuten genoeg voor zakelijk bellen.

Dat is een beetje een domme vraag. Ik denk dat jouw vader zelf wel weet hoeveel minuten hij belt per maand. De een heeft er 1000 nodig, de ander 50.

Geblokkeerd
    Anoniem

@dustin maar wel een abbo

Bijdrager
    Dustin24
    Usain op 10 september 2011

@dustin maar wel een abbo

Ja, maar hij zegt net: Mijn vader heeft deze week nog een nieuwe mobiel nodig het maakt hem niet uit dat het de Iphone 4 is dus ik moet voor hem even opzoek naar een Iphone 4 goedkoope abonnements. Hij zoekt dus een iPhone 4.

Bijdrager
    hoelahoep

Je weet wel dat de iphone 5 bijna uit komt?

Bijdrager
    lucschram

Wachten op de iPhone 5, dat is momenteel het goedkoopste.

Bijdrager
    KarelWillem

Helemaal geen iPhone is nog veel goedkoper.:wink:

Bijdrager
    ImpactFtw

tuurlijk weet ik dat maar hij moet hem deze week nog hebben!

Bijdrager
    Japsuh

http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/Apple/iPhone-4-16GB/aanbiedingen

Deze week wordt trouwens lastig, in het weekend krijg je meestal niets.

Bijdrager
    chatsmit

ff snel grofweg berekend, wilde het zelf ook weten:

Ben Sim Only 250:
    iphone 4 simlockvrij 2e hands a = a 400 euro
    Simonly abbo ben 250 min/sms + 1GB internet = 1e jaar 12 euro per maand
    1e jaar totaal kost 400 + (12×12) = 544 euro
    2e jaar kost 17 euro pm x 12 maanden = 204 (geen verplicht 2e jaar! Kunt opnieuw zo’n aanbieding vinden)
    Betaald voor bellen en iphone na 2 jaar: 748

via gsminfo 200minuten tele2:
    1e jaar: iphone 208 euro, aansluitkosten 24 euro, tele2 200 minuten 1gb internet 15 per maand = 412 euro
    2e jaar (verplicht!): 37,50 euro p/m x 12 = 450 euro
    Betaald voor bellen en iphone na 2 jaar: 862

Mijn conclusie: wil je nog verplicht 2 jaar doen met je iphone 4, zoek dan een abbo met nieuwe iphone
    Wil je volgend jaar toch wel de iphone 5: koop een iphone 4 en doe er een sim-only abbo bij

Bijdrager
    Markwit

Ik lees net (bij het zoeken naar de goedkoopste iphone 5) dat Vodafone volgend jaar ook hun abonnementsprijzen flink zullen gaan verhogen. Ik denk dat je het beste voor een iPhone 4 kunt gaan met een 2 jaar abonnement. Wachten op de iPhone 5 waarvan de datum nog niet bekend is, en waarvan zeker zal zijn dat deze niet onder de 500 euro bij een duur abonnement zal komen. Ik zie dat de iPhone 4 nu al verkrijgbaar is voor 79 euro! http://www.goedkoopste-iphone5.nl/

Bijdrager
    KarelWillem
    Markwit op 17 september 2011

….Wachten op de iPhone 5 waarvan de datum nog niet bekend is, en waarvan zeker zal zijn dat deze niet onder de 500 euro bij een duur abonnement zal komen…

Er is zelfs niet bekend dat de iPhone 5 dit jaar komt, laat staan wat hij gaat kosten.

Bijdrager
    Markwit

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar als ik terug kijk naar mijn iPone 3GS dan was deze op moment van uitkomen tegen de 600 euro, en hetzelfde toen de iPhne 4 uitkwam. Dus ik denk dat het absoluut realistisch is om (minstens) van een dergelijk bedrag uit te gaan..

Bijdrager
    edwinsword

Beetje een oud topic is dit, maar misschien nu weer actueel nu de Iphone 5 een beetje moeilijk leverbaar is. Ik heb besloten om toch maar de Iphone 4S te nemen. Ik moest namelijk echt een nieuwe telefoon hebben. Ik heb via een link [mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]welke door mij is verwijderd i.v.m. eventuele spam[/mod] mijn telefoon besteld. Ben wel erg blij met mijn iphone 4S. (ik ben een apple maagd), nu ga ik weer even uitzoeken hoe het allemaal werkt!

Bijdrager
    juwlez

Volgens mij ruik ik een spammer..

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Link daarom verwijderd.[/mod]

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.