30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 83)
  • Q:
    Bijdrager
    RobinZwama

Goedkoopste Aluminium MacBook… Waar -o- waar?

Hoi hoi!:)

Ik ben van plan morgen een MacBook Aluminium 2,0GHz te kopen (dus het standaard model). Nieuw kost deze 1199,- euro. Bij ProWareHouse kost hij 1104,- inclusief 5% studentenkorting.

Tot nu toe is dit de goedkoopste die ik ben tegengekomen, maar aangezien ik arm student ben, vroeg ik me af een van jullie misschien een adres weet waar ze nog goedkoper zijn, want niet geschoten is altijd mis.

Alvast erg bedankt!:)

Bijdrager
    Moriarty

Wees blij dat ze hem op voorraad hebben!:)

Bijdrager
    Xiapano

Goedkooper zou je ze echt niet kunnen krijgen denk..

Je wilt persé die aluminium MacBook?

Je kunt ook voor de witte gaan.. die heb je al vanaf 800/900 euro ( oude versie )

Bijdrager
    ram0n

arm student?
    met een nieuwe macbook?:?

Bijdrager
    karf
    ”ram0n”

arm student?
    met een nieuwe macbook?:?

Welkom in de nieuwe wereld!
    Denk ook dat je hem daar het beste kan halen.

Bijdrager
    gtalien

Je zou MacHouse/Stonehouse eens kunnen bellen. Ik kreeg 11% onderwijskorting op m’n MacBook Pro…

Bijdrager
    lumpii

Ik heb voor mijn nieuwe alu Macbook €1037 betaald. Ondanks dat ik een student ben werd de korting niet geaccepteerd, anders was ie nog €70 goedkoper ofzo:)

Bijdrager
    MouseMighty

Kijk eens op de de eerste rang met je dubbeltje in je hand. Zoooo goedkoop dit. Arme student maar wel een nw MacBook willen halen en dan niet eens de goedkoopste variant. Wil je nou perse een MacBook of perse de nw? Kijk anders maar eens op marktplaats. Als je als student al je centjes goed uit moet geven zou ik je zelfs adviseren om niet het rev. A model te kopen. Maar ja dat moet je zelf weten.

Bijdrager
    Jeroen-W

Als je op dit moment een macbook alu kan krijgen… Ik sta op de wachtlijst bij A-Mac in Utrecht…

Bijdrager
    lumpii
    ”MouseMighty”

Kijk eens op de de eerste rang met je dubbeltje in je hand. Zoooo goedkoop dit. Arme student maar wel een nw MacBook willen halen en dan niet eens de goedkoopste variant. Wil je nou perse een MacBook of perse de nw? Kijk anders maar eens op marktplaats. Als je als student al je centjes goed uit moet geven zou ik je zelfs adviseren om niet het rev. A model te kopen. Maar ja dat moet je zelf weten.

Gheghe, moet hier wel om lachen. Can’t agree more! Iedereen is altijd van mening dat studenten arm zijn en het financieel moeilijk hebben. Maar als ik naar mezelf en in mijn omgeving kijk, zijn er weinig tot geen studenten die echt dingen moeten laten omdat ze er geen geld voor hebben. Studenten worden aan alle kanten gesubsidieerd en kunnen bijna alles wel veroorloven, maar ach je hoort mij niet klagen:D

Bijdrager
    ipodtouch

Surfspot, education store Apple.

Bijdrager
    RobinZwama

“Arm student” was dan ook grapje. Het is een al eeuwenoud begrip. Zelfs Paris Hilton zou arm student zijn als ze de moeite zou doen een studie te volgen.

Ik wil graag de Alu MacBook, want die vind ik mooier dan de witte, maar bovendien krijg je meer waar voor je geld vergeleken met de witte MacBook. En aangezien ik een iMac heb, heb ik ook geen MacBook Pro nodig, vandaar dat deze me het meest geschikt leek :).

Thanx voor de reacties, ik kon het altijd proberen toch?

Woesj! [enter]

Bijdrager
    lumpii

Zoals ik al zei, goedkoper dan die €1037 ga je hem echt niet krijgen. Tenzij je daar kan hardmaken dat je student bent, wat vrij lastig is.

Bijdrager
    MouseMighty

Denk je er wel aan dat deze MacBook geen FireWire poort meer heeft??? :evil:

Bijdrager
    RobinZwama

Haha, ja daar had ik al naar gekeken ja;)
    Is toch wel een minpuntje, maar ach…

@lumpii
    : idd, bij ProWareHouse is hij 1162,-. Ze geven daar een studentenkorting van 5% op (ik kan aantonen dat ik een HBO opleiding doe), dus in de offerte staat nu 1104,-. Ik denk inderdaad dat dit de goedkoopste optie is.

Bijdrager
    lumpii
    ”RobinZwama”

@lumpii
    : idd, bij ProWareHouse is hij 1162,-. Ze geven daar een studentenkorting van 5% op (ik kan aantonen dat ik een HBO opleiding doe), dus in de offerte staat nu 1104,-. Ik denk inderdaad dat dit de goedkoopste optie is.

Nee, zoals ik al zei, niet de goedkoopste. Als je echt de goedkoopste nieuwe macbook wil hebben moet je net als ik heb gedaan naar de VS vliegen en er daar 1 meepakken. Kost je omgerekend €1037 zonder studentenkorting want die accepteren ze daar niet. Maar dan heb je wel de aller-aller-goedkoopste:wink:

Bijdrager
    jeneverstoker
    ”MouseMighty”

…en overigens vind ik dat Carthago verwoest moet worden!
    (ofwel: hoe vaak moet het zinnetje over de ontbrekende FireWire poort nog worden herhaald?)

Bijdrager
    RobinZwama

@lumpii: ik pak meteen m’n koffers!

Bijdrager
    Ledda
    ”lumpii”
    ”RobinZwama”

@lumpii

Nee, zoals ik al zei, niet de goedkoopste. Als je echt de goedkoopste nieuwe macbook wil hebben moet je net als ik heb gedaan naar de VS vliegen en er daar 1 meepakken. Kost je omgerekend €1037 zonder studentenkorting want die accepteren ze daar niet. Maar dan heb je wel de aller-aller-goedkoopste:wink:

pff je hebt dan zo’n querty toetsenbord… hier in belgie ist allemaal azerty !

Bijdrager
    MouseMighty

Omdat jullie in belgië niet normaal kunnen tikken betekent dat niet dat een azerty klavier (jaja ik leer nog wel eens wat bij) beter/slechter is dan een qwerty tb? Als het maar niet het MM toetsenbord is dat op engadget staat (geen zin om te zoeken).

”jeneverstoker”
    ”MouseMighty”

(ofwel: hoe vaak moet het zinnetje over de ontbrekende FireWire poort nog worden herhaald?)

Daarom zei ik het ook :wink: FireWire is zooooo… nou ja daar zijn wat meer topics over te vinden waar ook duidelijk mijn mening staat. Skip it die handel. Tja vliegen naar de States blablabla, reken er maar op dat je een stuk duurder uitbent dan hier je MacBook halen.

Bijdrager
    lumpii
    ”MouseMighty”
    ”jeneverstoker”
    ”MouseMighty”

Daarom zei ik het ook :wink: FireWire is zooooo… nou ja daar zijn wat meer topics over te vinden waar ook duidelijk mijn mening staat. Skip it die handel. Tja vliegen naar de States blablabla, reken er maar op dat je een stuk duurder uitbent dan hier je MacBook halen.

De Mac zelf is goedkoper, en daar ging het TS om. Ben het met je eens dat als je de vlucht en hotel er bij optelt dat het duurder is

Inactief
    Anoniem
    ”lumpii”

Zoals ik al zei, goedkoper dan die €1037 ga je hem echt niet krijgen. Tenzij je daar kan hardmaken dat je student bent, wat vrij lastig is.

Toch wel. Als je iemand bij Apple Nederland / België kent die zijn korting (26%) aan jou wil geven heb je de alu MacBook voor €887,26. Via een werknemer bij een APR kan ook, al is de korting dan een stuk minder.

Bijdrager
    lumpii
    ”Zakske”
    ”lumpii”

Toch wel. Als je iemand bij Apple Nederland / België kent die zijn korting (26%) aan jou wilt geven heb je de alu MacBook voor €887,26. Via een werknemer bij een APR kan ook, al is de korting dan een stuk minder.

Oke, ik geef me gewonnen, altijd baas boven baas!:P

Bijdrager
    Ledda
    ”MouseMighty”

Omdat jullie in belgië niet normaal kunnen tikken betekent dat niet dat een azerty klavier (jaja ik leer nog wel eens wat bij) beter/slechter is dan een qwerty tb? Als het maar niet het MM toetsenbord is dat op engadget staat (geen zin om te zoeken)^

als je al heel je leven op azerty werkt dan is het echt niet aangewezen om even over te schakelen op querty:)

Bijdrager
    MouseMighty

zeker niet als het een querty tb is. Ik ben zeer tevreden met mijn qwerty tb :wink:

Bijdrager
    Ledda
    ”MouseMighty”

zeker niet als het een querty tb is. Ik ben zeer tevreden met mijn qwerty tb :wink:

lol, muggenzifter…:p

Bijdrager
    MouseMighty

graag gedaan :P

Bijdrager
    AdriaanB

bij surfspot kreeg ik hem mee voor 1103 mee. Ik zou hem lekker gaan halen, want ik moet nog een week wachten op mijn MacBook, die ik precies een week geleden besteld heb…

Bijdrager
    JanV

Of via surfspot, nano en printer er bij voor nop en die twee verpatsen op marktplaats. Kom je per saldo nog lager uit.

Bijdrager
    bassmac

o.k. , jullie winnen.
    voor zo weinig geld kun je wel een SD-camera van 1000+ erbij kopen.
    Dan maar geen FW. voor studenten. ( en geen FCe/FCP)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 83)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.