10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    MarijnG

Goedkoopst mogelijke iPhone; waar halen?

Hallo,

Ik vraag mij al een tijdje af, waar je nu best een zo goedkoopste iPhone 3G kan halen,zelf unlocken zodat hij perfect werkt.
    Ik woon in Belgie, en zou liefst deze simkaart behouden (zit bij Proximus al operator)

Gr.

Bijdrager
    me.com

Over het unlocken: de iPhone 3G kan nog niet geunlockt worden.

Bijdrager
    EmuuuH

’s nachts bij een winkel gewoon:P
    of bedoel je dat niet?

anders denk ik tweedehands

Bijdrager
    bitsflew
    ”me.com”

Over het unlocken: de iPhone 3G kan nog niet geunlockt worden.

Bij T-Mobile kun je de iPhone binnen het eerste jaar tegen betaling laten unlocken.

Bijdrager
    bitsflew
    ”MarijnG”

Hallo,

Ik vraag mij al een tijdje af, waar je nu best een zo goedkoopste iPhone 3G kan halen,zelf unlocken zodat hij perfect werkt.
    Ik woon in Belgie, en zou liefst deze simkaart behouden (zit bij Proximus al operator)

Gr.

In België kun je gewoon een losse iPhone kopen en die is standaard unlocked.

Moderator
    Pete.Z
    ”MarijnG”

Hallo,

Gr.

In Belgie dus,in jouw geval zou je gek zijn als je verder zocht.
    Unlocken kan niet,en wanneer het wel kan weet niemand.

Bijdrager
    robindonne

inderdaad Belgie
    Ik heb dit weekend ook mijn Iphone bij de Mediamarkt gekocht in Antwerpen.
    Mijn vorige Iphone heb ik 2 weken terug ver***** met die firmwareupdate, ik had een xsim kaartje om te unlocken gebruikt, maar door die update was het toestel onbruikbaar geworden
    Het zijn juist de Belgische die werken met alle providers.
    Kosten € 525,-

Ik ben toch niet gek?

Bijdrager
    MarijnG

Aha, ik dacht dat dit dus al wel kon (bv iPhones uit Zwitserland waar ik iets over las..)
    Belgische iPhone is een optie, maar ik dacht eerst eens rond te kijken naar een goedkoper alternatief..

Gr.

Bijdrager
    Granny Smith
    ”MarijnG”

Aha, ik dacht dat dit dus al wel kon (bv iPhones uit Zwitserland waar ik iets over las..)
    Belgische iPhone is een optie, maar ik dacht eerst eens rond te kijken naar een goedkoper alternatief..

Gr.

Dat is er *niet*. Anders hadden al veel mensen daar gebruik van gemaakt en konden we u vraag beantwoorden.
    Wacht tot januari… heel misschien nieuwe modellen… koop dan het oudere/goedkopere model. Of hopen dat de prijs zakt.

Unlocken is om problemen vragen. Elke update is een probleem omdat Apple elke keer een illegaal geunlockte iphone kan blokkeren.

Bijdrager
    MarijnG

Oké bedankt voor de duidelijkheid, nu weet ik toch meer..
    Ik denk dat ik toch even ga wachten, 500 euro is niet niets..

Gr.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.