6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    photographyfreak

Goedkoop mogelijk MacBook Pro kopen

Dag

Ik ben van plan om binnen de kortste keren een nieuwe MacBook Pro te kopen. Over de grote van het scherm ben ik nog niet zeker, maar ik wou alvast vragen of jullie website weten die een lage prijs aanbieden…

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Maverick9898

Nee, want de prijzen zijn vast. De enige lage prijzen die je zou kunnen vinden zijn toevallige acties van de MM of Saturn o.i.d., studentenkorting of een oud model. Voor de rest mag er niet met prijzen gegooid worden;).

Bijdrager
    Hansi2124

Kijk regelmatig in het Centraal aanbiedingen topic op OMT.

Bijdrager
    TheDutch90sKid

Ebay/marktplaats zou dan een optie zijn, maar hou wel rekening mee dat als je een nieuwe macbook pro (mits legaal aangeboden) niet drastisch goedkoper zijn… en gebruikt…

Als het om een nieuw model gaat en hij is 1000€ goedkoper dan in de winkel moet er natuurlijk wel een lampje gaan branden

Bijdrager
    Mich

De stundentenkorting van Apple kan al veel schelen….

Bijdrager
    ernst.
    photographyfreak op 18 juni 2011

Dag

Ik ben van plan om binnen de kortste keren een nieuwe MacBook Pro te kopen. Over de grote van het scherm ben ik nog niet zeker, maar ik wou alvast vragen of jullie website weten die een lage prijs aanbieden…

Alvast bedankt.

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Reactie verwijderd, omdat deze in strijd was met de Huisregels van OMT.[/mod]

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.