13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Martens

Goede tijdschriften?

Ik ben de laatste tijd wat meer aan het lezen over grafisch ontwerp, typografie, kleurgebruik en alles wat er bij komt kijken en ik vind het razend interessant. Nu vroeg ik me af of er interessante tijdschriften zijn om regelmatig eens te kopen. Iemand leuke tips? ;]

Bijdrager
    KarelWillem

Publish

Bijdrager
    WOZ

computerarts en Coputerarts SPECIAL!
    Duur, maar goed!
    wwww.computerarts.co.uk

Bijdrager
    olbo

Je hebt ook buitenlandse bladen zoals Computer Arts. Ik kocht ze vroeger vaak. Tegenwoordig zijn die bladen, mijn mening, te duur! Maar dat is een ander verhaal.

Bijdrager
    WOZ

Hee, hoor ik daar een echo? [size=9:0ea011eb11]echo[/size:0ea011eb11]…[size=7:0ea011eb11]echo[/size:0ea011eb11]
    :D

Bijdrager
    olbo

Je was me een seconde voor! Door herhaling onthoud je dingen beter:-)

Bijdrager
    WOZ

Hetblad is duur, zo’n 15 euri, maar is het echt waard als je een onderwerp hebt dat je aan het hart gaat.

Bijdrager
    olbo

Of koop het boek “dtp in de praktijk”. Misschien heb je wat meer informatie (en wat meer opbouwend) dan een tijdschrift. Dat ligt er eigenlijk aan in hoevere je geinstresseerd bent.

Bijdrager
    sabine

er is nu een computer arts special
    het photoshop handbook wel even 23 euri maar wel kicken, met een mooie harde kaft
    gewoon bij de kiosk

Bijdrager
    Castor

Koop ook eens een Items, belicht de conceptuele/ceratieve kant ipv de technisch/creatieve kant.

En qua aanbod typografie en grafisch moet je hier zijn:
    http://www.nijhoflee.nl/

Daar durf ik amper met mijn pinpas naarbinnen…

Bijdrager
    bruno
    ”sabine”

er is nu een computer arts special
    het photoshop handbook wel even 23 euri maar wel kicken, met een mooie harde kaft
    gewoon bij de kiosk

Er komt er elk half jaar 1 uit, samenvatting mooi bijelkaar gebundeld van de projecten uit de maandelijkse computerarts–tijdschriften, als je alle tijdschriften hebt een beetje zonde van je geld, en als je het tijdschrift nooit koopt een leuke deal.;)

Bijdrager
    bruno

Verder vind ik lowdown en reload wel grappige tijdschriften, niet elke maand kopen gaat vervelen op den duur, en vergeet de rails niet. ik vindt dat 1 van de betere gratis tijdschriften die er is. En de items zeker een aanrader.

Bijdrager
    Martens

Bedankt voor alle tips! Ik heb alle bladen opgeschreven en loop straks na m’n werk nog even de stad in om er een stel door te bladeren en (omdat ik m’n koopdrang nooit echt onder controle heb) waarschijnlijk ook wel te kopen. ;]

olbo: Ik heb een paar boeken gekocht die ik van cover tot cover aan het lezen ben, maar het boek dat je noemde heb ik nog niet. Ik zal eens kijken of ze hem bij Donner in Rotterdam hebben. ;]

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.