18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    JackP

Goede tijd om Macbook te kopen?

Hallo,

Ik zou graag een nieuwe macbook kopen, maar ben benieuwd of dit een goede tijd is om een nieuwe te kopen?
    Weet hier zelf niet zo veel van maar misschien dat jullie weten of er binnekort aanbiedingen komen of dat er updates of nieuwe Macs in aantocht zijn.

Ook nog een klein vraagje: Ik gebruik het Adobe Pakket erg veel, maar zit wel te twijfelen tussen een air en een pro, wat raden jullie aan?

Bijdrager
    Bryan Lybeer

Als je een Macbook Air neemt zal deze in september/oktober/november niet ge├╝pdatet worden is pas gebeurd. Voor de Macbook Pro geldt dit niet …

CHECK DE ANDERE TOPICS HIEROVER

Bijdrager
    JackP

Wlke topic Bryan>

Bijdrager
    Bryan Lybeer

gebruik de zoekfunctie: Community -> zoeken

Bijdrager
    CedricH

Qua aanbiedingen heb je bij Apple sowieso enkel de back to school actie. Andere kortingen zul je enkel hebben als APR’s oudere modellen verkopen nadat het nieuwe model er is, maar de stap naar Haswell is te belangrijk door de stijging in batterijduur

Voor de rest: http://buyersguide.macrumors.com en eerdere topics.

Geblokkeerd
    Anoniem

Topic 4,5!

Bijdrager
    CedricH

En dit topic hoort ook in het Laptop subforum

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Het is altijd een goede tijd om een Mac te (kunnen) kopen. Eeuwig wachten op upgrades is niet waarvoor je gespaard hebt, kopen dat ding! En aanbiedingen? Dat zijn dus meestal oudere Mac’s of het nieuwste iPhone hoesje…

Bijdrager
    Applefan12345

Gewoon nu kopen. Je zult er geen spijt van krijgen!

Bijdrager
    Applefan12345

Verstuurd vanaf een MacBook. (haha);)

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Haha:|

Geblokkeerd
    Anoniem
    hendrik op 04 juli 2013

Het is altijd een goede tijd om een Mac te (kunnen) kopen.

Nee, als je flink rood staat is niet goede tijd.
    Nee, als je pas een jaar een andere pc of laptop heb… nee.
    En het is natuurlijk heel vervelend, als je macbook pro heb gekocht, en 2 maanden erna komt er nieuwe macbook pro uit.
    Erg vervelend want dan zit je met een “2 jaar” “oude” laptop….
    En nee, als je vriendin naakt voor je staat (of een ander) is het niet de goede tijd om mac laptop te kopen.
    Of als je vrouw hoogzwanger in afrika is, en je moet 45 km naar een waterput lopen. Is het ook geen goede tijd om een mac laptop te kopen (als het al mogelijk is…. ):D

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Als je hem gekocht hebt, sta je alleen maar roder…

Toen ik mijn vorige Mac kocht (G5 Power Mac) waren de prijzen van de Mac & beeldscherm flink gedaald. Amper 2 maanden later kwam de nieuwe G5 uit, geen seconde wakker van gelegen…

Sommige vrouwen gebruiken dat als wapen, maar een echte hard-core blijft gewoon achter zijn Mac zitten…:lol:

Bijdrager
    nigelllv

Ik zou wachten op een 21% btw weg ermee-actie van de mediamarkt. heb mijn mbp ook in zo’n actie gekocht. kan soms een tijdje duren voordat er weer zo’n actie is maar het scheelt je wel een hoop geld. de saturn doet hier trouwens ook aan, krantjes in de gaten houden dus!

Bijdrager
    Yost

@JackP: Je hebt net de 10% kortingsactie gemist bij Xando, maar als je even zoekt zul je lezen dat A-Mac in Apeldoorn een dezer dagen een kortingsactie doet. De Macbook AIr is een paar weken geleden ververst, die kun je nu prima kopen. De verwachting is (maar dit is heel erg koffiedik kijken!!!) dat Apple de MacBook Pro en de Retina MacBook Pro tussen nu en oktober gaat verversen (misschien zelfs wel binnen 2,5 week). Aangezien de huidige (r)MBP’s prima machine’s zijn, heb ik er voor gekozen om er vorig weekend 1 aan te schaffen met 10% korting bij Zando.

Als je student bent of in het hoger/wetenschappelijk onderwijs werkt, kun je gebruik maken van de onderwijskorting bij de Apple (online) Store en de APR’s.

Succes.

Bijdrager
    computer space
    JackP op 04 juli 2013

Ik gebruik het Adobe Pakket erg veel

Erg vaag. Wat specifiek? FontFolio, Audience Manager? Authorware? Presenter 9? Phonegap Build? LiveCycle Enterprise? Klinkt als ik rijd een auto, maar geen idee welke en staat ook niet voor de deur.

Bijdrager
    Da Vinci
    MEEUW op 04 juli 2013
    hendrik op 04 juli 2013

Het is altijd een goede tijd om een Mac te (kunnen) kopen.

Nee, als je flink rood staat is niet goede tijd.
    Nee, als je pas een jaar een andere pc of laptop heb… nee.
    En het is natuurlijk heel vervelend, als je macbook pro heb gekocht, en 2 maanden erna komt er nieuwe macbook pro uit.
    Erg vervelend want dan zit je met een “2 jaar” “oude” laptop….
    En nee, als je vriendin naakt voor je staat (of een ander) is het niet de goede tijd om mac laptop te kopen.
    Of als je vrouw hoogzwanger in afrika is, en je moet 45 km naar een waterput lopen. Is het ook geen goede tijd om een mac laptop te kopen (als het al mogelijk is…. ):D

Zoals bovenstaande ;). Of als-tie de geest gegeven heeft!

Bijdrager
    JackP

Bedankt voor de reacties!

Bedoel Adobe Creative Suite haha, verder denk ik dat ik er binnen nu en 2 weken toch maar eentje aan ga schaffen.
    Lekker om buiten in het zonnetje savonds nog even te laptoppen nu het nog lekker weer is.

Ik krijg wel 6% studentenkorting maar ben aan het afwegen om voor 100 euro meer toch een jaar extra garantie te hebben bij de Dixons,
    ik weet niet wat slimmer is.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.