9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Moriarty

Goede service Apple

Hallo allemaal,

Je hoort zo vaak slecht nieuws over Apple’s garantie enz, dat ik het volgende verhaal graag even met jullie wil delen:

Ik heb zo een 2,5 jaar geleden een witte MacBook gekocht waar ik in de tijd heel veel problemen mee gehad heb. De machine heeft in die tijd 9 reparaties achter de rug, waaronder 3 Logic Boards een optisch station, een batterij connector en een stuk of wat splintering topcases.

Vorig weekend probeerde ik mijn MacBook te starten en ja hoor, weer problemen.
    Hij herhaalde om de 3 seconden de opstartboing en bleef hangen.

AASP gaf aan dat het weer om een Logic Board zou gaan.
    Dus maar weer met Apple contact opgenomen over de kwestie.

Ik kreeg vrijwel direct een 2e lijns medewerker die aangaf dat het nu toch echt genoeg was, ik zou een nieuwe MacBook krijgen.
    Maar dat was nog niet alles: ik krijg nog een vergoeding voor de gemaakte telefoonkosten en een vergoeding voor de resterende dagen Apple Care die ik op de vorige machine had afgesloten (gelukkig).

Gisteren is mijn oude MacBook gehaald en vandaag al is de nieuwe binnen.
    Al met al dus een uitstekend stukje service van Apple!

Ik typ dit berichtje dus vanaf mijn gloednieuwe witte MacBook unibody, ik ben helemaal gelukkig:D

gr. Moriarty

Bijdrager
    Lutjemac

Hartelijk gefeliciteerd, en heel veel en lang geluk ermee.:grin:
    Je hebt het wel verdiend na zo veel onheil. :thumbsup:

met vriendelijke groet LM

Bijdrager
    iMad

Ook ik ben heel blij voor jouw, maar toch heb ik een raar gevoel bij dit verhaal.
    Namelijk 3x een Logicboard vervangen, hmmm dan ben ik wel heel benieuwd waarom die steeds stuk ging.

Veel plezier met je nieuwe MacBook.

Bijdrager
    Maverick9898

Goed verhaal en ook goed dat je het plaatst! Ik heb al vaker de Apple Care lijn gebeld en over het algemeen is het een prima service! Als je Apple Care hebt, scheelt het een hele hoop;)!

Inactief
    Anoniem

Euh… als je MacBook (mét Apple Care) in tweeënhalf jaar 9 keer gerepareerd moet worden is het niet meer dan normaal dat je een nieuwe krijgt.:neutral:

Bijdrager
    Moriarty

Hele goeie vraag!

Ik zou het niet weten, de machine neem ik bijna nooit mee, en gebruik ik in huis.
    Ik ben zelfs erg zuinig op mijn machine’s, het was dan ook gewoon niet verklaren vertelde de medewerker, soms gebeurt dit gewoon.

Maandagochtend product ofzo denk ik hehe:)

Het was allemaal helemaal sneu omdat ik zo lekker de website aan het maken was voor onze nieuwe dochter, maar goed, nogmaals het is allemaal netjes opgelost en Time Machine is je vriend als het gaat om de backup terugzetten:D

Nahja, ik neem aan dat ze bij Apple wel gaan onderzoeken wat er nou precies met die oude MacBook aan de hand is, er zal ongetwijfeld een verklaring zijn waarom hij zo vaak stuk is gegaan.

Helaas konden de mensen bij de AASP niet vaststellen wat dat probleem was (ze waren bijzonder vriendelijk overigens en begrijpend)

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Fijn zo.

Negen (9!) keer een reparatie? Ze mogen daar bij Apple eens wat meer controle doen op de producten die van de band rollen.

Maar goed: als ze je een nieuwe geven is het voor mij ook prima.

Bijdrager
    diedrikringenier

Ik heb een beetje soortgelijke ervaring met iMac 2006. Met applecare een stuk of 5 keer weg geweest. Kapotte superdrive. Nieuw beeldscherm. Kapot logicboard. Nadat mijn applecare 4 maanden was verstreken ging mijn logicboard weer kapot. Vervolgens heeft apple dit gratis gerepareerd en mijn iMac was dus bijna 3 en half jaar oud. De reparatie had anders 950 euro gekost. Dus ook hier niets dan lof over de service.

Bijdrager
    JaNiintendo

Jaloers. :sarcastic:

Neen, ik ben echt blij voor je!:grin:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.