6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Rickje

Goede podcasts – muziek

Dag allen,

Natuurlijk kan ik zelf iTunes doorlopen en muziek beluisteren, dat zal ik zeker ook doen, maar ik ben daarnaast benieuwd naar wat jullie goede podcasts vinden. Om iets specifieker te zijn, muziekpodcasts. De soort muziek maakt me ook niet uit, ik vind het wel leuk om verschillende meningen en suggesties van anderen te horen, want zo ontdek je nog wel eens wat leuks.

Wel wil ik zeggen dat mijn oorspronkelijke idee was om wat meer op de leuke top 40 tracks te focussen, maar zoals de alinea hierboven al duidelijk maakt, indien je graag een andere leuke podcast wilt delen hou ik me ook aanbevolen!

Op dit moment heb ik een PowerMix podcast waarom ik ben geabonneerd, maar dit voldoet niet echt aan de eisen, dus vandaar deze vraag. De 538 Mix/Podcast zal ik in ieder geval nog even naar kijken ook.:)

Alvast bedankt voor je inbreng!

Bijdrager
    Ward

Deep House Cat show!
    Die luister ik al jaren…

Bijdrager
    Rickje

Cool thanks, heb me voor alle geabonneerd. Hoor al dat er een aantal zeer relaxte podcasts tussen zitten.(y)

Hopelijk zijn er meer die hun (favoriete) podcasts willen delen.:)

Bijdrager
    Serena

Ibiza Sensations van Luis del Villar. Heerlijke ‘voetjes in het zand’ muziek.

Bijdrager
    Rickje

Oeeeh, nice! Klinkt lekkah!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.