16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Goede nieuwsgroepen download programma

Hallo,

Ik ben op zoek naar een simpel en goed nieuwsgroepen programma om NZB bestanden te downloaden. Het liefst heb ik dat hij alles al uitpakt etc. Hebben jullie tips om mij te helpen?
    Bedankt.

Bijdrager
    jgmkoster

unison, vervolgens uitpakken met macpar deluxe

Bijdrager
    Niels81

http://www.sabnzbd.org/

Werkt super handig. De opzet / interface is lekker basic en hij pakt alles vanzelf uit.

Bijdrager
    ChrisMax

Voor Unison moet je toch betalen?

Bijdrager
    fozzy

SabNZBD natuurlijk.

Werkt heerlijk. 1x alles juist instellen volgens de handleiding en je hebt geen omkijken meer naar PAR/RAR etc.
    Uitpakken/reapereren enz.

Nog maar eens de link voor ALLES over nieuwsgroepen: http://binaries4all.nl/

Bijdrager
    AdriaanB

De interface van SabNZBD ziet er niet uit, daarom heb ik Unsion, het nadeel van Unison is dat de totale downloadsnelheid niet wordt weergegeven tijdens het downloaden, alleen per stukje… Voor het uitpakken gebruik ik MacParDeluxe.

Trouwens, wordt jullie mac ook heel traag als MacParDeluxe bezig is met uitpakken?

Adriaan

Inactief
    Anoniem

Inderdaad Unison, kost een beetje en geeft een hoop plezier.
    Ik kan het iedereen aanraden. Nog nooit zo’n simpele, eenvoudige doch effectieve nieuwsgroepdownloader gezien/gevonden op windows en Mac. Enkel het automatisch parren en uitpakken mis ik. Maar vooruit.

Bijdrager
    fozzy

AdriaanB
    De interface van SabNZBD ziet er niet uit, daarom heb ik Unsion

Gaat mij, en met mij misschien menig ander, niet om de interface of de looks, maar om het handig ermee omgaan, niet teveel omkijken naar, en gaan met die banaan.

Bijdrager
    Mac-@

Zoals anderen hier zeggen: “SABnzb+” Sinds ik dat programma gebruik komt er niets anders meer in bij mij.
    Een newsgroep downloader gebruiken omdat de interface mooier is terwijl er minder functies inzitten…?? Probeer SAB gewoon eens (gratis) en kom hier je mening nog eens vertellen;)

Bijdrager
    binaries4me

sabnzb is als je dat doorhebt is super. is iets niet compleet dan download die het nog een keer. hij kijkt eerst ook of alles compleet is zodat je niet alle onnodige par2 hoeft binnen te halen. en hij repareert alles en pakt het uit plus er is een grootte communitie voor.

Moderator
    unSOUND

Volgende keer misschien ook de Stickies eens doorlezen ? Hier staan bijna alle programma’s genoemd, samen met links naar bestaande topics over deze vraag… :wink:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1411228#1411228

Bijdrager
    nookie
    ”AdriaanB”

Trouwens, wordt jullie mac ook heel traag als MacParDeluxe bezig is met uitpakken?

Ja, bij mij wel, maar ik gebruik voor dit soort dingen een macmini, 1.42Ghz, met één Gb geheugen erin.
    Ik had, tot voor kort 512Mb erin zitten. Met nu één Gb erin, gaat het al wel wat sneller.

Op mijn werk gebruik ik het af en toe, op een snelle iMac met 4GB geheugen, gaat dan als een trein.

Puur een processor/geheugen issue.

Bijdrager
    switched12

SABnzb+ de beste

1x instellen en nergens meer omkijken naar

:D

Bijdrager
    AdriaanB

OK, ik wil de overstap wel wagen naar SABnzb+, maar wordt je Mac niet langzamer als je SABnzb+ draait, omdat hij tegelijk ook alles controleert en uitpakt?

Adriaan

Bijdrager
    sven-
    ”nookie”
    ”AdriaanB”

Ja, bij mij wel, maar ik gebruik voor dit soort dingen een macmini, 1.42Ghz, met één Gb geheugen erin.
    Ik had, tot voor kort 512Mb erin zitten. Met nu één Gb erin, gaat het al wel wat sneller.

Puur een processor/geheugen issue.

Uhm, nee. Heeft voornamelijk te maken met de snelheid van je harde schijf.

Moderator
    Poezenbeest
    ”unSOUND”

Volgende keer misschien ook de Stickies eens doorlezen ? Hier staan bijna alle programma’s genoemd, samen met links naar bestaande topics over deze vraag… :wink:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1411228#1411228

Waarmee dit topic een toekomst kan gaan zoeken in de krochten van OMT….

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.