22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    appie12

goede monitor bij mac mini

beste mensen

ik wil bennekort een mac mini gaan kopen alleen zit ik met 1 probleempje, ik weet geen goede monitor erbij

wie weet een goede monitor van ong 200 euro

ps: ik gebruik het tb en muis van apple

Bijdrager
    505
    Bijdrager
    Yaris
    Inactief
    Anoniem

Samsung monitoren zijn heel goed. Kijk naar de vernieuwingstijd en de contrastverhouding.

http://www.alternate.nl

Bijdrager
    The7th

Samsung zou ik halen die nieuwe monitoren van hun hebben maar 2 ms reactietijd!

Inactief
    Anoniem

Niet alles draait om reactiesnelheid.

Bijdrager
    appie12

het mij om 3 dingen

1 de prijs
    2 de groote
    3 het design

de reactiesnelheid maakt me niet zoveel uit, want in mijn ogen zijn alle tft’s goed

Inactief
    Anoniem

Op naar de ALDI:D Zien er niet slecht uit. Ook daar hebben ze grote. De kwaliteit is wel wat minder maar aangezien je dat geen bal uitmaakt…

Bijdrager
    hifi
    ”appie12″

het mij om 3 dingen

1 de prijs
    2 de groote
    3 het design

de reactiesnelheid maakt me niet zoveel uit, want in mijn ogen zijn alle tft’s goed

Kun je die tweehonderd euro niet stoppen in een paar lessen grammatica/zinsbouw. het mij om 3 dingen => Mij is het te doen om volgende dingen of Het is mij te doen om drie dingen.

Bijdrager
    505

Of naar de LIDL, hebben ze af en toe ook nog wat liggen.

Bijdrager
    trabant

http://www.tft-scherm.nl heeft een hele grote collectie. makkelijk om e.e.a. naast elkaar te zetten.
    Al zal er met genoemd budget geen mermaid ventura inzitten.

Moderator
    unSOUND
    ”The7th”

Samsung zou ik halen die nieuwe monitoren van hun hebben maar 2 ms reactietijd!

Leuk, vooral omdat je er werkelijk geen ruk aan hebt… je ogen zijn namelijk niet in staat veranderingen onder de 12 ms waar te nemen… dat zijn dus meer van die specs die het goed doen op de doos, maar in werkelijkheid heb je er niet veel aan. Bovendien is het maar de vraag of je een “snel” scherm nodig hebt…

Ik hoor vaak argumenten over snelheid en contrast, maar wat dacht je van het kleurbereik ? Een laptop scherm kan zelfde specs hebben, maar vergelijk de kleuren eens met elkaar… dan zie je ineens hoe beperkt het bereik is van het laptop scherm, terwijl de specs dat nergens laten zien… kijk dus in hemelsnaam verder dan alleen die getalletjes op de doos.

Bijdrager
    mvdenberg

@ appie12: offtopic: was het niet handiger om een iMac te kopen? Dan had je een Apple scherm gehad (en een sneller systeem omdat de interne harddisk sneller is dan een mac mini harddisk).

Ontopic:
    Ik zou een scherm kopen in een winkel waar je verschillende schermen werkend kunt zien. En ik zou het scherm dat ik zou kopen testen op dode pixels (aan zetten en goed kijken bij verschillende achtergronden). Mocht aansluiten niet mogelijk zijn, dan zou ik een goede afspraak maken, zodat je bij thuiskomst een dode pixel ontdekt, je zonder problemen het scherm kunt omruilen voor een andere.

Bijdrager
    appie12
    ”mvdenberg”

@ appie12: offtopic: was het niet handiger om een iMac te kopen? Dan had je een Apple scherm gehad (en een sneller systeem omdat de interne harddisk sneller is dan een mac mini harddisk).

Ontopic:
    Ik zou een scherm kopen in een winkel waar je verschillende schermen werkend kunt zien. En ik zou het scherm dat ik zou kopen testen op dode pixels (aan zetten en goed kijken bij verschillende achtergronden). Mocht aansluiten niet mogelijk zijn, dan zou ik een goede afspraak maken, zodat je bij thuiskomst een dode pixel ontdekt, je zonder problemen het scherm kunt omruilen voor een andere.

ik heb de mac mini nog niet gekocht, en inderdaad als ik geen mooi scherm kan vinden koop ik een Imac

Bijdrager
    Renzs

Een LG 194WT-SF vind ik zelf wel erg mooi bij een mini staan.:wink:
    Maar als het puur en alleen om het design gaat dan natuurlijk een ACD.

Bijdrager
    appie12
    ”hifi”
    ”appie12″

het mij om 3 dingen

1 de prijs
    2 de groote
    3 het design

Kun je die tweehonderd euro niet stoppen in een paar lessen grammatica/zinsbouw. het mij om 3 dingen => Mij is het te doen om volgende dingen of Het is mij te doen om drie dingen.[/quote1

nou wat een probleem, ik maak gewoon een keer een tikfoutje!!!!

Bijdrager
    appie12
    ”hifi”
    ”appie12″

het mij om 3 dingen

1 de prijs
    2 de groote
    3 het design

Kun je die tweehonderd euro niet stoppen in een paar lessen grammatica/zinsbouw. het mij om 3 dingen => Mij is het te doen om volgende dingen of Het is mij te doen om drie dingen.[/quote1

nou wat een probleem, ik maak gewoon een keer een tikfoutje!!!!

Bijdrager
    Stokky

‘een typfoutje’ vind ik wel een understatement

Bijdrager
    vigrid

Mijn vrouwtje heeft een mac mini… Hebben er een 2e hands apple studio display 17″ bij gekocht, om en bij 250€ betaald (ADC naar DVI adapter inbegrepen).
    Kwaliteitsscherm, gaat nog mooi samen ook met de mini…
    http://www.mac-resource.com/images/0000050.MNTR.gif

Bijdrager
    Simmens

heb er zelf een Benq bij, die hebben een model speciaal voor de mini. Ziet er aardig gelikt uit al zeg ik het zelf maar over smaak valt natuurlijk te twisten.

Bijdrager
    Simmens

Benq heeft een model dat precies bij de mini past

Bijdrager
    milann

ik heb bij de mediamarkt een LG schermpje gekocht voor €169,-.
    het is een 19″ widescreen, super helder scherm.
    ik zou zeggen, ga eens kijken.. staan rijen naast elkaar daar.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.