7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    alaska

Goede manier om automatische incasso te integreren op website

Ik ben bezig met een website m.b.v. een Squarespace template (helaas maar het is niet anders).
    Er moet een mogelijkheid komen voor klanten om automatische incasso te selecteren.
    Squarespace laat het (volgens mij) niet toe om een externe betaalmodule te integreren waarmee automatische incasso mogelijk is, behalve dan hun eigen (Stripe). Stripe willen we echter niet gebruiken.
    Ik kan wel een link naar een andere server (buiten Squarespace) maken waar je dan heen wordt geleid, waar ik wel een module voor automatische incasso kan plaatsen.

Wat zijn de makkelijkste en goedkoopste manieren om automatische incasso online te regelen?
    Ik heb hier geen ervaring  mee, dus alle tips zijn welkom.
    Mollie schijnt technisch lastig te zijn.

Bijdrager
    polansky

Op het moment dat ik als gebruiker voor een betaling naar een externe website wordt gestuurd zou ik toch wel heel erg gaan twijfelen aan de betrouwbaarheid van de aanbieder.

Hoe bonafide een bedrijf dan ook is, ik zou het niet vertrouwen en dan direct afhaken.
    Er is teveel oplichterij en scamming op Internet, dat je de methode die je voorstelt niet moet willen.

Misschien is het een beter idee om je klant over te halen om van squarespace af te stappen. Er zijn argumenten genoeg te bedenken waarom je deze aanbieder beter niet kunt gebruiken.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 3 dagen geleden door polansky.
    Sleutelbeheerder
    Night

Mwoh, voor iDeal wordt je ook naar andere sites, zoals Ayden, omgeleid.

Ik zou echter wel duidelijk zijn dat je voor de betaling wordt doorverwezen naar een partner-site. Op die site kun je dan alle betalingen regelen. Dan ben je ook gelijk van Squarespace af.

Bijdrager
    EagerB0bNerd