17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Yeti

Goede hoofdtelefoon voor < 100 euro

Ik zoek voor m’n verjaardag nog een leuk cadeau, nou zat ik te denken aan een goede hoofdtelefoon.

Ik heb totaal geen ervaring op dit vlak, daarom graag jullie hulp. Het liefst neem ik around-ear, maar ik weet niet tot in hoeverre dit beter is dan on-ear. Ik zag bijvoorbeeld die koptelefoon van Sennheiser, met die ‘rotatable ear cups’, dat leek me wel wat.

Bijdrager
    Ian83

Kijk naar merken als AKG, Sennheiser of Bayer Dynamics. Dat zijn alledrie merken koptelefoons met relatief goede geluidskwaliteit. Hier zijn ze een stuk goedkoper te bestellen als in de winkel: musicstore.de

Bijdrager
    iDuck

Heb sinds kort voor mijn classic een Sennheiser PX100. Bevalt erg goed.

review

Bijdrager
    BloomPod

Ik heb een Sennheiser HD 457 waar ik zeer tevreden over ben. Maar voor niet veel meer heb je een HD 212 PRO die blijkbaar veel beter is.;)

Inactief
    Anoniem

De koptelefoons die ik hier benoem zijn duurder!

Heeft hier iemand ervaring met Dr. Dre Beats Studio?

Ik wil niet de studio versie kopen maar de “goedkopere” Dr Dre Beats Solo deze komen pas in november.

Bijdrager
    Pietermann

Wat dacht je van de BOSE® around-ear hoofdtelefoon?
    Ik heb deze nu en vind hem zééééér goed!

Hoeveel ze hier in de benelux kosten weet ik niet… Ik denk rond de 100 euro want Ik heb mijn hoofdtelefoon enkele maanden geleden in de New York SOHO Apple store gekocht voor 80 à 90 euro (omgerekend).

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    Svenv
    ”iDuck”

Heb sinds kort voor mijn classic een Sennheiser PX100. Bevalt erg goed.

review

Ik heb hem al een jaar en ben er ook zeer tevreden over, er komt zeer goed geluid uit, vergelijkbaar met de duurdere modellen van Sennheiser.

Bijdrager
    Mr. Nathan
    ”Pietermann”

Wat dacht je van de BOSE® around-ear hoofdtelefoon?
    Ik heb deze nu en vind hem zééééér goed![/img]