15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    michi_rishi

Goede CS3 aanbieding: nu kopen of wachten op CS 4

Ik heb van een relatie een aanbieding gekregen om Adobe CS 3 te kopen (web premium) tegen een wel zeer aantrekkelijke prijs (1300,- incl. BTW). Maar binnenkort komt natuurlijk CS 4 uit. Wat kan ik het beste doen?

Bijdrager
    Gates

CS4 is al uit. Een forumlid heeft een paar dagen geleden laten weten het (legale) pakket al binnen te hebben.

Bijdrager
    witlof

Tot, uit me hoofd, 22 november is er de “grace” periode.
    Iedereen die tot die tijd CS3 koopt, krijgt van Adobe een
    gratis update naar CS4.

Ik ben nog opzoek naar een aanbieding als deze, geeft
    deze relatie aan iedereen deze korting, of is het een
    zogenaamde “relatie” korting.

Bijdrager
    PowerMacje

CS4 is al uit:)

Bijdrager
    iMike

heb cs4 al draaien niet geheel legaal natuurlijk maar zou zelf nooit 1300 euro betalen voor software. Ik zou dan wachten tot cs4 want het is wel geheel vernieuwd

Bijdrager
    joasdekker

Als ik de post van witlof lees kan je dus voor 1300 euro aan een geheel legale versie van cs4 komen.

Bijdrager
    patrick68
    ”iMike”

heb cs4 al draaien niet geheel legaal natuurlijk maar zou zelf nooit 1300 euro betalen voor software. Ik zou dan wachten tot cs4 want het is wel geheel vernieuwd

Niet geheel legale software en wel websites voor klanten maken???? Geef je die ontwerpen dan ook gratis weg???

Mooi is dat. Als kleine ondernemer betaal ik wel de volle mep voor software, ik vind het echt ongelooflijk dat je hier schaamteloos neerzet dat je nooit € 1300 voor software zou betalen, maar wel CS 4 via een torrent binnenhalen. En daarmee dan geld verdienen…..

Bijdrager
    MouseMighty

Zolderkamerpiloot noemen we dat. Als je slim bent en je bent student dan koop je dus de student versie van de software (je mag er alleen geen geld mee verdienen). CS3 kopen Web Premium voor zo’n prijs is best een leuke aanbieding of je daarna upgrade moet je zelf weten bedenk wel dat bij de Web Premium geen InDesign bv zit he? :wink:

Bijdrager
    Barrix

@mac yogi, ik neem aan dat je nog geen enkele CS-versie reeds hebt. Als dat wel zo is dan valt er met die Adobe jongens en meisjes best wel goed zaken te doen voor een upgrade momenteel. Adobe is er behoorlijk mee aan het pushen en CS4 brengt je meteen up-to-date.
    Kijk wel goed na of (zoals MouseMighty reeds zei) webpremium wel die pakketten heeft die je moet hebben. Ikzelf heb gisteren (maandag) mijn engelse upgradeversie van DesignPremium CS4 reeds binnengekregen (klik! )en kan er zowel in print als op het web goed mee uit de voeten.

Bijdrager
    MouseMighty

[fluistermodus]Ik heb CS4 sinds 23-09 als kado van Adobe en het is een mooi pakket[/fluistermodus]

Bijdrager
    Barrix

Jeemig…MouseMighty je hebt een goed netwerk blijkbaar… om het kado te krijgen… ik voel enige jaloezie op bobberen.
    Zit er nog rek in jouw netwerk (voor de toekomst)? 8) Het lijkt mij goed toeven daarin.

Bijdrager
    Veritas
    ”MouseMighty”

[fluistermodus]Ik heb CS4 sinds 23-09 als kado van Adobe en het is een mooi pakket[/fluistermodus]

Goed man!

Bijdrager
    witlof

Hier nog even de officiële uiting over de Grace periode uit het schuurtje van Adobe
    klik naar PDF

Bijdrager
    witlof

ooh en het is dus tot de 22ste december.
    Dus der is nog even tijd om te wachten op goede aanbiedingen.

Bijdrager
    NickBook Pro

Is het de CS3 Suite of CS3.3 Suite?

De Grace Period met gratis upgrade naar CS4 zoals hierboven genoemd geld alleen voor CS3.3 suites geloof ik.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.