10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Paulkwee

goede bibliotheek vinden in timemachine backup

Hey allemaal!

Hoe vind de bibliotheek terug in time machine waar bijvoorbeeld mijn bladwijzer instellingen etc van mijn Safari stonden en ook email instellingen/account-setups e.d..

Zoals op de print screen hier onder is wel een bibliotheek map te zien, maar daarin stonden ze niet.

Alvast bedankt voor de hulp!

Volledig formaat afbeelding

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien moet je dan ook in het Finder menu klikken met de [alt]-toets bij Ga?

Bijdrager
    Paulkwee

Dan kom ik toch in de Bibliotheek van mijn Macintosh HD? Ik bedoelde die van de Time-machine back-up

Bijdrager
    Oppie

Nee. Probeer maar eens.

Bijdrager
    Paulkwee

Dan doe ik denk ik echt iets fout:P

https://youtube.com/watch?v=Iz1tQWpj0yY%3Fhd%3D1

Bijdrager
    piebas

Als je de timemachine interface gebruikt kun je naar de safari map in de bibliotheek.
    Op eerste de bibliotheek map, start daarna timemachine en je kunt bladeren in de backups.
    Zie hier onder:

Bijdrager
    Paulkwee
    piebas op 11 augustus 2011

Als je de timemachine interface gebruikt kun je naar de safari map in de bibliotheek.

Op eerste de bibliotheek map, start daarna timemachine en je kunt bladeren in de backups.

Zie hier onder:

Dankjewel, kan ik er dan ook bestanden uit vandaag pakken los? (ben nu ziek dus ga slapen en geen zin om te testen haha)

Inactief
    Anoniem
    Paulkwee op 11 augustus 2011

Dankjewel, kan ik er dan ook bestanden uit vandaag pakken los? (ben nu ziek dus ga slapen en geen zin om te testen haha)

Joh, probeer het gewoon eens…

Bijdrager
    Paulkwee

Als ik dan die map terug zet uit mijn time machine zijn dan instellingen etc dan hersteld enzo of doet hij direct me hele computer of iets?

Zo niet (dus alleen mijn bibliotheek map) wat veranderd er dan allemaal ongeveer?

EDIT: Al gevonden, je past dus alleen die ene map aan die je bekijkt.

Dan even een klein, snel en kort vraagje nog: Hoe zet ik met time machine me hele mac terug?

Inactief
    Anoniem
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.